19-08-2010, 10:34 PM
Niisiis. Upitaks ka oma teemat natukene, teine üsna taha jäänud juba.
Olen enda peale kuri, kuna nii vähe edasi jõudnud, samas midagi ikkagi teen. Tuleviku plaanide jaoks sai endale soetatud nn. suur radikas, tuli vist mingisuguse 300-se pealt ning ka elektriline ventilaator. Plaane ja asju mida vaja osta on küll ja küll, nagu kombeks ikka minusugusel noorel inimesel.
Progress siis on selline(pildid ikka veel telefoniga tehtud, millel on ekraan sees, loe seda kui põhjust miks pildid pole hea kvaliteediga):
Nagu näha, suur auk ja palju roostet. Varsti saab selle kinni sealt.
Tagasilla esimene, ei oskagi nime panna äkki sillakinnitus koht oli mõlemalt poolt täitsa mäda, sai siis uuendatud seda värki sealt.
Nagu mitme pildi pealt näha, siis tungimiskoht ikka üsna läbi ja see nurk on üks paremaid, esimesed on täitsa läbi.
Tegin siis nii: Alguses roostemuunduriga siis krunt peale ning kui tagumine osa tehtud saab siis tõmban mastiksiga üle. Seal veel mõned kohad tahavad saada vahetust ning siis peaksin saama tagumise põhjaga ühele poole, muidugi välja arvata tungi kohad, nendega olen päris kimpus hetkel. Keegi mingit head lahendust teab siis palun ütle.
Küsiks targemate käest sellist küsimust, et plaan osta madaldus vedrud kuid neti poodides on müüa 2.0-le aga kunagi tahaksin panna peale 6 realise mootori. Kas nendel vedrudel on vahet, kui osta 2.0-i omad, kas need aitab ka rida kuue mootoriga kasutada? Enda arvamus on selline, et ei aita, kuna rida kuue mootori peale panemisel peab vahetama esivedrud (jutt siis originaal vedrudest).
Äkki keegi oskab õelda midagi.
Ning kui keegi teab head ainet mida lasta karpidesse ja muudesse taolistesse kohtadesse mis pidurdaks natukenegi roostet siis palun anna mulle ka teada.
Seniks edu mulle ja uuendan varsti teemat jälle.
Terv. Villu
Olen enda peale kuri, kuna nii vähe edasi jõudnud, samas midagi ikkagi teen. Tuleviku plaanide jaoks sai endale soetatud nn. suur radikas, tuli vist mingisuguse 300-se pealt ning ka elektriline ventilaator. Plaane ja asju mida vaja osta on küll ja küll, nagu kombeks ikka minusugusel noorel inimesel.
Progress siis on selline(pildid ikka veel telefoniga tehtud, millel on ekraan sees, loe seda kui põhjust miks pildid pole hea kvaliteediga):
Nagu näha, suur auk ja palju roostet. Varsti saab selle kinni sealt.
Tagasilla esimene, ei oskagi nime panna äkki sillakinnitus koht oli mõlemalt poolt täitsa mäda, sai siis uuendatud seda värki sealt.
Nagu mitme pildi pealt näha, siis tungimiskoht ikka üsna läbi ja see nurk on üks paremaid, esimesed on täitsa läbi.
Tegin siis nii: Alguses roostemuunduriga siis krunt peale ning kui tagumine osa tehtud saab siis tõmban mastiksiga üle. Seal veel mõned kohad tahavad saada vahetust ning siis peaksin saama tagumise põhjaga ühele poole, muidugi välja arvata tungi kohad, nendega olen päris kimpus hetkel. Keegi mingit head lahendust teab siis palun ütle.
Küsiks targemate käest sellist küsimust, et plaan osta madaldus vedrud kuid neti poodides on müüa 2.0-le aga kunagi tahaksin panna peale 6 realise mootori. Kas nendel vedrudel on vahet, kui osta 2.0-i omad, kas need aitab ka rida kuue mootoriga kasutada? Enda arvamus on selline, et ei aita, kuna rida kuue mootori peale panemisel peab vahetama esivedrud (jutt siis originaal vedrudest).
Äkki keegi oskab õelda midagi.
Ning kui keegi teab head ainet mida lasta karpidesse ja muudesse taolistesse kohtadesse mis pidurdaks natukenegi roostet siis palun anna mulle ka teada.
Seniks edu mulle ja uuendan varsti teemat jälle.
Terv. Villu