19-08-2010, 09:07 AM
(19-08-2010, 08:59 AM)v6sa Kirjutas: Vastused Su küsimustele:
1) hooratas tuleb vahetada;
2) käigukast sobib füüsiliselt külge, kui hooratas on õige.
Need 65 kW, mis tehasest sellesse mootorisse on ehitatud, ei ole piisavad 126 liigutamiseks tänase liikluse rütmis. Seda isegi mitte manuaalkasti puhul. Asja teeb hullemaks see, et pahatihti on neistki hobustest juba märkimisväärne kogus halastuslaskudega mootorist eemaldatud, mistap heal juhul annab moto välja ~poolsada kW.
Minu jutu mõte on panna Sind veelkord mõtlema antud swapi mõttekuses - sellel on mõtet ainult siis, kui kõik vajalik on olemas ja mootorivahetus ka hobi ette läheb.
Ainus "mõttekas" mootor sinna on OM606.914 ehk laia kaanega 130 kW turbodiisel. See mootor on oma iseloomult originaalile üsna lähedane.
Aga igaüks käitub oma varaga nii, nagu õigemaks peab. Seega, ootan huviga teemat eduka ja lõpuleviidud diiseldamise kohta.
ma naq suht võhik aga mulle õeldi et pidi 80 kw olema?? ma ei mõtleks diisli peale kui mul ei oleks praeguse mootoriga probleeme.Asi on selles et saadeti vahepeal riiki teenima ja auto jäi seisma keegi ei käivitanud teda selle aja jooksul kordagi ja tagasi tulin proovisin ja ei läinudki käima.olen käinud diagnostis ja ei miskit õeldakse et liiga vana auto ja kao kus kurat
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
![Tongue Tongue](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/tongue.png)