19-08-2010, 08:59 AM
Vastused Su küsimustele:
1) hooratas tuleb vahetada;
2) käigukast sobib füüsiliselt külge, kui hooratas on õige.
Need 65 kW, mis tehasest sellesse mootorisse on ehitatud, ei ole piisavad 126 liigutamiseks tänase liikluse rütmis. Seda isegi mitte manuaalkasti puhul. Asja teeb hullemaks see, et pahatihti on neistki hobustest juba märkimisväärne kogus halastuslaskudega mootorist eemaldatud, mistap heal juhul annab moto välja ~poolsada kW.
Minu jutu mõte on panna Sind veelkord mõtlema antud swapi mõttekuses - sellel on mõtet ainult siis, kui kõik vajalik on olemas ja mootorivahetus ka hobi ette läheb.
Ainus "mõttekas" mootor sinna on OM606.914 ehk laia kaanega 130 kW turbodiisel. See mootor on oma iseloomult originaalile üsna lähedane.
Aga igaüks käitub oma varaga nii, nagu õigemaks peab. Seega, ootan huviga teemat eduka ja lõpuleviidud diiseldamise kohta.
1) hooratas tuleb vahetada;
2) käigukast sobib füüsiliselt külge, kui hooratas on õige.
Need 65 kW, mis tehasest sellesse mootorisse on ehitatud, ei ole piisavad 126 liigutamiseks tänase liikluse rütmis. Seda isegi mitte manuaalkasti puhul. Asja teeb hullemaks see, et pahatihti on neistki hobustest juba märkimisväärne kogus halastuslaskudega mootorist eemaldatud, mistap heal juhul annab moto välja ~poolsada kW.

Minu jutu mõte on panna Sind veelkord mõtlema antud swapi mõttekuses - sellel on mõtet ainult siis, kui kõik vajalik on olemas ja mootorivahetus ka hobi ette läheb.
Ainus "mõttekas" mootor sinna on OM606.914 ehk laia kaanega 130 kW turbodiisel. See mootor on oma iseloomult originaalile üsna lähedane.

Aga igaüks käitub oma varaga nii, nagu õigemaks peab. Seega, ootan huviga teemat eduka ja lõpuleviidud diiseldamise kohta.