Tervist !
Probleem: Kompressor töötab poole võimsusega, max kiirus 120...140km/h
Asjaolud: Suhteliselt rumal minust, kuid kiirendusrajal Pärnu mnt "kiirteele" sõites kiirendasin kolmanda käiguga nii, et pöörded jõudsid piirajani, siis käis üks jõnksakas, pöörded hetkeks kukksid, siis tõusid ja peale seda oli kompressoril pool rammu läinud.
Saksa foorumitest uurisin eile, igasugu sümptomeid pakuti.
Alustasin uuringuid õhu tagasivooluklapist, täpse nimetusega jään jänni - Bypass? saksa keeles siis umluftklappe mis asub õhupuhasti korpuse küljes. Klapp on lahti. Kui mootor käivitada on lahti, kui gaasi anda on lahti... loogika ütleb, et klapp peaks olema rohkem kinni kui lahti...
Kui süüde sisse keerata siis klappi keerav mootor teeb klõpsu, klapp natuke liigub, no nii paar millimeetrit, kuid on koguaeg lahtises asendis.
On reede õhtu, remonti/diagnosti ei jõua ja homme pean sõitma Keila- Kuressaare otsa.
Hannes
Probleem: Kompressor töötab poole võimsusega, max kiirus 120...140km/h
Asjaolud: Suhteliselt rumal minust, kuid kiirendusrajal Pärnu mnt "kiirteele" sõites kiirendasin kolmanda käiguga nii, et pöörded jõudsid piirajani, siis käis üks jõnksakas, pöörded hetkeks kukksid, siis tõusid ja peale seda oli kompressoril pool rammu läinud.
Saksa foorumitest uurisin eile, igasugu sümptomeid pakuti.
Alustasin uuringuid õhu tagasivooluklapist, täpse nimetusega jään jänni - Bypass? saksa keeles siis umluftklappe mis asub õhupuhasti korpuse küljes. Klapp on lahti. Kui mootor käivitada on lahti, kui gaasi anda on lahti... loogika ütleb, et klapp peaks olema rohkem kinni kui lahti...
Kui süüde sisse keerata siis klappi keerav mootor teeb klõpsu, klapp natuke liigub, no nii paar millimeetrit, kuid on koguaeg lahtises asendis.
On reede õhtu, remonti/diagnosti ei jõua ja homme pean sõitma Keila- Kuressaare otsa.
Hannes