16-07-2010, 02:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2010, 02:16 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
17" valusaid velgi ei tule kunagi - phõrrgu, kes sellele rehve osta jõuab
Kuid tegelikult ka - olen nüüd praktiliselt kuu aega järjest selle autoga sõitnud ja tema pära ei ole kindlasti liiga kõrgel. Konkreetsel pildil oli siiski tegu mingi optilise moonutuse või rõhutusega, kuid normaalselt siledal pinnal on tema ahter täiesti ok. Suured veljed pigem ei sobi selle auto alla.
Kommentaariks ka pisut juurde selle 24V mootori kohta. Mulle näib, et tänu kooslusele 5-käigulise kastiga on ta ikka maanteel palju ökonoomsem kui oleks 4-käigulise automaadiga M103. Minu kütusekulu on tööl käies (peamiselt maanteesõit) stabiilselt 10 liitrit sajale, mida on ikka palju vähem kui ma oodanud oleks. Mitte, et selle pärast nüüd tegu mingi ökoautoga oleks ja minu viimase kuu kütusearve on ikkagi üle kahe korra suurem kui kõigil eelmistel kuudel, mil peamiselt diisliga liikusin.
Kiirenduse üle ma üldse ei nurise ja tõesti 300 CE-24 on palju raskepärasem kui 230 E. Kui maanteel on see kõik väga tore, siis linnas see väsitab. Eriti Annelinnas vms kitsastes kohtades liikudes. See auto sõidab kõige paremini vaba kiirendusmaa olemasolul ja ühtlasel kiirusel üle 100 km tunnis. Siis on ta täielikult omas elemendis.
Kasutusmugavusest veel pajatades, siis kui C124 autoga natuke harjuda, siis on ta isegi täiesti igapäevaselt kasutatav, olles küll ebapraktiline, kuid korvates selle puuduse efektsusega. Ma näiteks ei ole seni näinud ühtegi naisterahvast, kes ei oleks selle peale, et auto turvavöö kätte ulatab, öelnud sõnad "väga peen". Ja neid peeneid detaile on tegelikult päris palju. Praegusel suvel on isegi B-piilarita küljeakendelahendus juba täiesti efektne ja vähemalt linnakiirustel kasutatav.
Üks asi, mis minu pikkuse juures vist jääbki imelikuks, on see, et istumisasend on minu jaoks kogu aeg liiga laes. Samas istet ei tahaks allapoole liigutada, sest siis jääb rool ja armatuurlaud harjumatult kõrgele. Auto katus on või tundub lihtsalt madalamal kui sedaanil ja see on veider, aga oma ebamugavuses isegi kuidagi äge.
Olles juba üldfilosoofilise mula lainel, tahaksin veel lisada, et kuigi tegemist on väikse kvaliteetautoga, siis ikkagi on ta ehk tänu olemisele "väikeseeriatoode" mitmest kohast kehvemini toodetud kui sedaan ja püüan lähiajal seda pildimaterjaliga kinnitada. Kupee teatud salongidetailide omavaheline kokkusobivus on kohati kehvem kui sedaanil ja see ei saa olla põhjustatud konkreetselt minu eksemplari kehvast koostest või remondist vms probleemidest, vaid näib olevat tingitud erinevate plastikdetailide mõõtude ebakõlast. Kuid üldmuljes ei jää sellised mikroapsakad tooni andma ning üldiselt on loomulikult tegu kvaliteettootega. Võimalik, et neid asju ei avastakski, kui pidevalt mõlemat kereversiooni võrdluseks ees ei oleks.
Muide, ühel sumedal õhtul umbes kuu aega tagasi läks mu nägu laia naeratust täis, sest täiesti iseenesest hakkas mu auto katuseluuk tööle ja töötab tänaseni. Ainult lüliti käitub kuidagi ebaloogiliselt. Näiteks ei sulge nupp ette liigutamisel miskipärast taha lahti sõidetud luuki, vaid luugi sulgemiseks tuleb nuppu üles lükata ja lihtsalt õigel ajal lahti lasta, kui luuk kinni jõudnud on. Kui luuk on kinnises asendis, saab näiteks nuppu ette lükates luugi hoopis poole katuse peale lahti sõidutada. Nuppu taha liigutades sõidab luuk ilusti lõpuni lahti. Jääb täiesti selline tunne nagu katuseluuk oleks sünkroniseerimata või veidike "segaduses", kuid W210 autoga sarnane sünkroniseerimisvõte ei muuda midagi.
Igatahes väga tore, et luugi mehaaniline pool korras on ja asi iseenesest töötab. Elektriga on tavaliselt lihtsam, sest selleks on olemas spetsialistid.
Sõidan selle autoga veel vast nädala ja siis on selleks suveks minu mõõt täis. Kuid enne lõplikult garaaži minemist tuleb ära teha veel üks oluline asi. Sellest aga juba pärast seda kui töö tehtud.
Kuid tegelikult ka - olen nüüd praktiliselt kuu aega järjest selle autoga sõitnud ja tema pära ei ole kindlasti liiga kõrgel. Konkreetsel pildil oli siiski tegu mingi optilise moonutuse või rõhutusega, kuid normaalselt siledal pinnal on tema ahter täiesti ok. Suured veljed pigem ei sobi selle auto alla.
Kommentaariks ka pisut juurde selle 24V mootori kohta. Mulle näib, et tänu kooslusele 5-käigulise kastiga on ta ikka maanteel palju ökonoomsem kui oleks 4-käigulise automaadiga M103. Minu kütusekulu on tööl käies (peamiselt maanteesõit) stabiilselt 10 liitrit sajale, mida on ikka palju vähem kui ma oodanud oleks. Mitte, et selle pärast nüüd tegu mingi ökoautoga oleks ja minu viimase kuu kütusearve on ikkagi üle kahe korra suurem kui kõigil eelmistel kuudel, mil peamiselt diisliga liikusin.
Kiirenduse üle ma üldse ei nurise ja tõesti 300 CE-24 on palju raskepärasem kui 230 E. Kui maanteel on see kõik väga tore, siis linnas see väsitab. Eriti Annelinnas vms kitsastes kohtades liikudes. See auto sõidab kõige paremini vaba kiirendusmaa olemasolul ja ühtlasel kiirusel üle 100 km tunnis. Siis on ta täielikult omas elemendis.
Kasutusmugavusest veel pajatades, siis kui C124 autoga natuke harjuda, siis on ta isegi täiesti igapäevaselt kasutatav, olles küll ebapraktiline, kuid korvates selle puuduse efektsusega. Ma näiteks ei ole seni näinud ühtegi naisterahvast, kes ei oleks selle peale, et auto turvavöö kätte ulatab, öelnud sõnad "väga peen". Ja neid peeneid detaile on tegelikult päris palju. Praegusel suvel on isegi B-piilarita küljeakendelahendus juba täiesti efektne ja vähemalt linnakiirustel kasutatav.
Üks asi, mis minu pikkuse juures vist jääbki imelikuks, on see, et istumisasend on minu jaoks kogu aeg liiga laes. Samas istet ei tahaks allapoole liigutada, sest siis jääb rool ja armatuurlaud harjumatult kõrgele. Auto katus on või tundub lihtsalt madalamal kui sedaanil ja see on veider, aga oma ebamugavuses isegi kuidagi äge.
Olles juba üldfilosoofilise mula lainel, tahaksin veel lisada, et kuigi tegemist on väikse kvaliteetautoga, siis ikkagi on ta ehk tänu olemisele "väikeseeriatoode" mitmest kohast kehvemini toodetud kui sedaan ja püüan lähiajal seda pildimaterjaliga kinnitada. Kupee teatud salongidetailide omavaheline kokkusobivus on kohati kehvem kui sedaanil ja see ei saa olla põhjustatud konkreetselt minu eksemplari kehvast koostest või remondist vms probleemidest, vaid näib olevat tingitud erinevate plastikdetailide mõõtude ebakõlast. Kuid üldmuljes ei jää sellised mikroapsakad tooni andma ning üldiselt on loomulikult tegu kvaliteettootega. Võimalik, et neid asju ei avastakski, kui pidevalt mõlemat kereversiooni võrdluseks ees ei oleks.
Muide, ühel sumedal õhtul umbes kuu aega tagasi läks mu nägu laia naeratust täis, sest täiesti iseenesest hakkas mu auto katuseluuk tööle ja töötab tänaseni. Ainult lüliti käitub kuidagi ebaloogiliselt. Näiteks ei sulge nupp ette liigutamisel miskipärast taha lahti sõidetud luuki, vaid luugi sulgemiseks tuleb nuppu üles lükata ja lihtsalt õigel ajal lahti lasta, kui luuk kinni jõudnud on. Kui luuk on kinnises asendis, saab näiteks nuppu ette lükates luugi hoopis poole katuse peale lahti sõidutada. Nuppu taha liigutades sõidab luuk ilusti lõpuni lahti. Jääb täiesti selline tunne nagu katuseluuk oleks sünkroniseerimata või veidike "segaduses", kuid W210 autoga sarnane sünkroniseerimisvõte ei muuda midagi.
Igatahes väga tore, et luugi mehaaniline pool korras on ja asi iseenesest töötab. Elektriga on tavaliselt lihtsam, sest selleks on olemas spetsialistid.
Sõidan selle autoga veel vast nädala ja siis on selleks suveks minu mõõt täis. Kuid enne lõplikult garaaži minemist tuleb ära teha veel üks oluline asi. Sellest aga juba pärast seda kui töö tehtud.