16-07-2010, 11:34 AM
KE-Jet on juba nii lahe, et jagaja keeramisega süüdet muuta ei saa, keera kuhu tahad, kommukas suudab selle ikka õigeks kruttida.
Kommukal on üks "pime lühise ots" peal, üks ümmargune kaan, originaalis on seal lõputu R ehk kontakt kahe klemmi vahel puudub.
Sinna saab osta eirnevate numbritega kaani, igale numbrile vastab kindel R, ehk vastava takistusega saab muuta süütenurka.
See Oktaanarvukruttija - nii palju kui mina olen aru saanud, peaks see tekitama Lambda'le korrketuure vastavas suunas, kuid ükskord sai proovitud stroboskoobiga süüdet mõõta ja seda kruttida, mina erinevust ei näinud, maybe oli ka pööre liiga madal erinevusteks, ei tea.
Kommukal on üks "pime lühise ots" peal, üks ümmargune kaan, originaalis on seal lõputu R ehk kontakt kahe klemmi vahel puudub.
Sinna saab osta eirnevate numbritega kaani, igale numbrile vastab kindel R, ehk vastava takistusega saab muuta süütenurka.
See Oktaanarvukruttija - nii palju kui mina olen aru saanud, peaks see tekitama Lambda'le korrketuure vastavas suunas, kuid ükskord sai proovitud stroboskoobiga süüdet mõõta ja seda kruttida, mina erinevust ei näinud, maybe oli ka pööre liiga madal erinevusteks, ei tea.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”