16-07-2010, 09:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2010, 09:51 AM ja muutjaks oli hents99.)
Üldiselt peaks need olema plommitud, kui plomm maha kistud, siis võib järjest proovima hakata, millisega kõige optimaalsem oleks.
Praegu on kuumad ilmad(st rohkem hullemaks minna ei saa) ja saab kiiresti teravaima piiri teada. Kui detoneerima hakkab, siis pead keerama "kehvema bensiini" peale.
Edit: Eesti kütuste kvaliteet on kõvasti kehvem, kui näiteks põhjanaabrite omal. Rootsis 95`ga seadesse pandud vabalthingav hakkas siin 95`ga väga kiirelt detoneerima. Algselt originaalajuga sõitis auto 98`ga, kuna aga 95` on "põlemisväärtus" suurem, siis sai 95` peale jäetud, kui oleks korraliku 98`ga seadistatud, ei saaks Eesti tanklakütusega üldsegi sõita, kogu aeg tirin taga.
See muidugi mootori puhul, millel on surveaste 11+++ (kolb ja klapp on päris lähedased)
Praegu on kuumad ilmad(st rohkem hullemaks minna ei saa) ja saab kiiresti teravaima piiri teada. Kui detoneerima hakkab, siis pead keerama "kehvema bensiini" peale.
Edit: Eesti kütuste kvaliteet on kõvasti kehvem, kui näiteks põhjanaabrite omal. Rootsis 95`ga seadesse pandud vabalthingav hakkas siin 95`ga väga kiirelt detoneerima. Algselt originaalajuga sõitis auto 98`ga, kuna aga 95` on "põlemisväärtus" suurem, siis sai 95` peale jäetud, kui oleks korraliku 98`ga seadistatud, ei saaks Eesti tanklakütusega üldsegi sõita, kogu aeg tirin taga.
See muidugi mootori puhul, millel on surveaste 11+++ (kolb ja klapp on päris lähedased)
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering