15-07-2010, 08:37 AM
Janek, kas Sul on üle 722.3xx kast? Kui jah, siis mis on selle kast kaks viimast numbrit? Ilmselt on meil kasti ajus mingi jura liikvel ja sestap ei toimeta klapid päris nii, nagu peab.
Ester kirjutas natuke vähevõitu. Tegelikult pole mootori tühikäigu väliselt väga vigagi - see tiksub ilusti kõrgel kuuesajal. Kuigi korrektsioonvool on põhjas elik pritsepeaga saan lähiajal tutvust teha. Ning pihustid tahavad puhastamist - peale lahtikeeramist kulub pea kümme sekundit enne, kui silinder uuesti tööle hakkab. Aga muidu käib ilusti, ei katku ega puterda mingis vahemikus. Lihtsalt kütust joob paljuvõitu.
Uskumatu, mis värvi vedelik pihustitoru lahtikeeramisel sealt välja imbus - roostepruun soga. Ime siis, et need pihustid kinni jäävad... Märteni sõnul on see üsna tavaline, eriti autodel, mis seisavad rohkem, kui sõidavad. Mis tähendab vaid ühte - autoga peab sõitma
Käigukasti teema on natuke kirjum...
Mure on põhjagaasiga (siis KD sees) kiirendamisel teise käigu vahelejätmine. Ilma KD kiirendades on 2. käik olemas. 70 pealt KD tellides ei vaheta teisele, vaid kolmandale. 50 pealt vahetab KD esimesele.
Ehk probleem on olemas ja Jürgeni juures katsetades jõudsime mõlemad järeldusele, et probleemi tuleb otsida "ajust". Aga neid purukslastud 722.3xx kaste peaks olema piisavalt, et mõne pealt proovimiseks-harjutamiseks aju võtta...
Eks näis, kas jõuan suvepäevadeks korra põhja alt keerata ja teist aju proovida. Ka Kiirliftil on ju 722.3xx kast, kust võiks proovimise mõttes aju laenata. Aga ma eelistaksin siiski mõnda juba mahavõetud kasti lammutada ja jätaksin enda toimiva kasti sellisesse seisu edasi.
Ester kirjutas natuke vähevõitu. Tegelikult pole mootori tühikäigu väliselt väga vigagi - see tiksub ilusti kõrgel kuuesajal. Kuigi korrektsioonvool on põhjas elik pritsepeaga saan lähiajal tutvust teha. Ning pihustid tahavad puhastamist - peale lahtikeeramist kulub pea kümme sekundit enne, kui silinder uuesti tööle hakkab. Aga muidu käib ilusti, ei katku ega puterda mingis vahemikus. Lihtsalt kütust joob paljuvõitu.
Uskumatu, mis värvi vedelik pihustitoru lahtikeeramisel sealt välja imbus - roostepruun soga. Ime siis, et need pihustid kinni jäävad... Märteni sõnul on see üsna tavaline, eriti autodel, mis seisavad rohkem, kui sõidavad. Mis tähendab vaid ühte - autoga peab sõitma
Käigukasti teema on natuke kirjum...
Mure on põhjagaasiga (siis KD sees) kiirendamisel teise käigu vahelejätmine. Ilma KD kiirendades on 2. käik olemas. 70 pealt KD tellides ei vaheta teisele, vaid kolmandale. 50 pealt vahetab KD esimesele.
Ehk probleem on olemas ja Jürgeni juures katsetades jõudsime mõlemad järeldusele, et probleemi tuleb otsida "ajust". Aga neid purukslastud 722.3xx kaste peaks olema piisavalt, et mõne pealt proovimiseks-harjutamiseks aju võtta...
Eks näis, kas jõuan suvepäevadeks korra põhja alt keerata ja teist aju proovida. Ka Kiirliftil on ju 722.3xx kast, kust võiks proovimise mõttes aju laenata. Aga ma eelistaksin siiski mõnda juba mahavõetud kasti lammutada ja jätaksin enda toimiva kasti sellisesse seisu edasi.