26-07-2006, 12:33 PM
Nonii, nii kui mind pole, kohe hakatakse andma... Paneme omalt poolt ka siis aiateibaga üle küüru :evil:
Automaadi ainsaks miinuseks on teatav õrnus lolli kasutamise puhul. Kast ei tohi libiseda, õlitase peab olema normis, ei tohi liiga kuumaks ajada, liikumissuunda peab muutma seisu ajal jne.
Aga samad mured kummitavad ka manuaali - sõitke veerandkoguse õliga ja vaadake, kaugele jõuate. Või pidev ragistamine liikumissuuna vahetamisel. Või kõrge käigu pidev tarvitamine madala pöörlemissageduse korral...
Lisaks siduriketta vahetus iga 200 kkm tagant ning pidev võimlemine kangiga...
Uskuge, see õli seal kastis ei lähe halvaks, kui seda pidevalt ei segata...
Mercedes-Benz PEAB olema automaat. Manuaaliga ei näe nagu mõtet sellisel investeeringul. Riisikas võib olla manuaal. Või ooppeli... Fordil pole vahet, niikuinii ei toimi kumbki (been here, done that, still have eskrott)
Samas, kui iga liitrisajandik on kütusekulus arvel ja on oluline omada täielikku kontrolli auto üle, siis võib manuaalkast omada mõningaid eeliseid. Aga see on juba selgelt maitseküsimus.
Indrekule väikeseks täienduseks, et ka automaadiga saab vähe äkilisemalt kohalt minna. Selleks tuleb piduriga autot paigal hoida, kuni turbiin on stallini jõudnud. Erinevatel mootoritel on see erinev, näiteks meie OM602.910 on see 1700 rpm. Bensukatel reeglina üle 2 krpm. Siis on minek ägedam, eriti KDnupu kasutamisel.
Automaatkasti suurimaks miinuseks on kasutaja maine langus. Nagu me juba üldiselt teame, on MB ostmise ainus põhjus oma teatava ihuliikme pikendamise vajadus. Kuna eelpool juba märgiti, saavad manuaalkastiga autotkasutada ainult need, kellel on kasutada iga pedaali vajutamiseks sobiv ihuliige. Mina pean seetõttu kasutama automaati: parem jalg vajutab gaasi ja vasak pidurit. Kolme pedaali kasutamiseks jääb kolmas jalg natuke lühikeseks....
Ilmselt pean 560 SEC ostma...
Automaadi ainsaks miinuseks on teatav õrnus lolli kasutamise puhul. Kast ei tohi libiseda, õlitase peab olema normis, ei tohi liiga kuumaks ajada, liikumissuunda peab muutma seisu ajal jne.
Aga samad mured kummitavad ka manuaali - sõitke veerandkoguse õliga ja vaadake, kaugele jõuate. Või pidev ragistamine liikumissuuna vahetamisel. Või kõrge käigu pidev tarvitamine madala pöörlemissageduse korral...
Lisaks siduriketta vahetus iga 200 kkm tagant ning pidev võimlemine kangiga...
Uskuge, see õli seal kastis ei lähe halvaks, kui seda pidevalt ei segata...
Mercedes-Benz PEAB olema automaat. Manuaaliga ei näe nagu mõtet sellisel investeeringul. Riisikas võib olla manuaal. Või ooppeli... Fordil pole vahet, niikuinii ei toimi kumbki (been here, done that, still have eskrott)
Samas, kui iga liitrisajandik on kütusekulus arvel ja on oluline omada täielikku kontrolli auto üle, siis võib manuaalkast omada mõningaid eeliseid. Aga see on juba selgelt maitseküsimus.
Indrekule väikeseks täienduseks, et ka automaadiga saab vähe äkilisemalt kohalt minna. Selleks tuleb piduriga autot paigal hoida, kuni turbiin on stallini jõudnud. Erinevatel mootoritel on see erinev, näiteks meie OM602.910 on see 1700 rpm. Bensukatel reeglina üle 2 krpm. Siis on minek ägedam, eriti KDnupu kasutamisel.
Automaatkasti suurimaks miinuseks on kasutaja maine langus. Nagu me juba üldiselt teame, on MB ostmise ainus põhjus oma teatava ihuliikme pikendamise vajadus. Kuna eelpool juba märgiti, saavad manuaalkastiga autotkasutada ainult need, kellel on kasutada iga pedaali vajutamiseks sobiv ihuliige. Mina pean seetõttu kasutama automaati: parem jalg vajutab gaasi ja vasak pidurit. Kolme pedaali kasutamiseks jääb kolmas jalg natuke lühikeseks....
Ilmselt pean 560 SEC ostma...