29-06-2010, 11:59 PM
ei oskandki kuskile mujale seda juttu panna. igatahes lõpetas sõbra w201 2.0 diisel 55kw 1989 aasta mootor töölepingu. töötas ainult 3 silindriga ja küttekulu ka laes, et kõik pihustid ja jutud tundusid toimivat sai plokikaan maha võetud. oli kohe näha, et kui üks kolb on ülemises surnud seisus, siis teine samalajal oleks nagu mõni mm allpool. kolvid koos kepsudega välja ja ennäe...sääntene pilt vaatas vastu....
peab veel ära märkima, et kui auto 70 000km tagasi sai soetatud, töötas ta juba siis veidralt. külmast peast oli kõik OK, soojalt hakkas väristama tühikäigul, nagu putraks (autos oli ka tugev "hüppav" vibra) olen aru saanud et see pidi kõrgsurvepumba viga olema (peavõll pumbas kulunud). igatahes esimene talv peale ostu oli kõik korras, käivitus talvel partsust. järgmine talv (ehk möödunud) enam starterist tööle minna ei tahtnud (seda ka mõne miinuskraadiga). kevadel hakkas mootor üha enam peal hüppama, vibra läks päris tugevaks, pöörete lisamisel muutus jälle ühtlaseks. ja siis peale ühte väikest 30km sõitu hakkas silinder üldse ära kaduma. lõpp tulemuseks oli siis pildil olev keps (1. silinder) ja ka teise silindri keps oli kõver, küll aga pisut vähem. kahe viimase silindri kepsud tundusid OK.
peab veel ära märkima, et kui auto 70 000km tagasi sai soetatud, töötas ta juba siis veidralt. külmast peast oli kõik OK, soojalt hakkas väristama tühikäigul, nagu putraks (autos oli ka tugev "hüppav" vibra) olen aru saanud et see pidi kõrgsurvepumba viga olema (peavõll pumbas kulunud). igatahes esimene talv peale ostu oli kõik korras, käivitus talvel partsust. järgmine talv (ehk möödunud) enam starterist tööle minna ei tahtnud (seda ka mõne miinuskraadiga). kevadel hakkas mootor üha enam peal hüppama, vibra läks päris tugevaks, pöörete lisamisel muutus jälle ühtlaseks. ja siis peale ühte väikest 30km sõitu hakkas silinder üldse ära kaduma. lõpp tulemuseks oli siis pildil olev keps (1. silinder) ja ka teise silindri keps oli kõver, küll aga pisut vähem. kahe viimase silindri kepsud tundusid OK.