18-06-2010, 02:16 PM
Kodanik Lääne küsimusele on raske midagi normaalset vastata, sest auto on ostetud eelmise aasta kevadel Saksast nii, et osa mootorit oli pagasnikus (vt esimest postitust), üks klapp oli põlenud ning kohati vajas kere värvimist.
Ostuhinnaks tol hetkel oli 1800 EUR pluss transport (mingi 6 500 vist). Üle 2000 eur olen ainult oma sedaani eest paari aasta eest maksnud ja pärast seda enam "nii kalleid" hobiautosid pole soetanud. Too on ikka jube kallis ka päriselt.
Tegemist on ikkagi konkreetselt projektidega ehk autodega ehitamiseks ja ma arvan, et sellegi kupeeauto omahind tänaseks ehk poolteist aastat hiljem on kuskil pisut alla 70 000 krooni. Kindel on see, et autosse on vähemalt sama palju raha juurde läinud, kui oli tema ostuhind ja see oligi algusest peale nii ette nähtud.
Mida ma praegu viimases postituses mõtlesin selle all, et pole autot veel oma silmaga näinud, oli see, et ma ei ole teda veel remondimeeste juurest ära toonud, kes sel nädalal ventikalaagri korda tegid. Õhtul näen.
Ostuhinnaks tol hetkel oli 1800 EUR pluss transport (mingi 6 500 vist). Üle 2000 eur olen ainult oma sedaani eest paari aasta eest maksnud ja pärast seda enam "nii kalleid" hobiautosid pole soetanud. Too on ikka jube kallis ka päriselt.
Tegemist on ikkagi konkreetselt projektidega ehk autodega ehitamiseks ja ma arvan, et sellegi kupeeauto omahind tänaseks ehk poolteist aastat hiljem on kuskil pisut alla 70 000 krooni. Kindel on see, et autosse on vähemalt sama palju raha juurde läinud, kui oli tema ostuhind ja see oligi algusest peale nii ette nähtud.
Mida ma praegu viimases postituses mõtlesin selle all, et pole autot veel oma silmaga näinud, oli see, et ma ei ole teda veel remondimeeste juurest ära toonud, kes sel nädalal ventikalaagri korda tegid. Õhtul näen.