17-06-2010, 12:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2010, 06:44 PM ja muutjaks oli 200di.)
Täna sai siis ära vahetatud käigukasti ja tagadiferentsiaali õlid.
Käigukastist tuli välja ikka väga jube emulsioon ja tagadiferentsiaal oli üsna kuivaks jäänd ja see mis seal oli meenutas rohkem muda.
Käigukasti alumise õlipunni magnet oli ka üsna siiliks muutund
Igatahes nüüd lähevad käigud palju paremini sisse, tagaots jäi ka kõrva järgi pisut vaiksemaks.
Käigukasti panin siis 1.5l Teboili Dexron II õli ja tagadiferentsiaali läks 1.1l
Valvoline 80W-90 API GL-5 tüüpi õli.
Peab vist järgmisena kere ette võtma ja vahetama ka mootori esimese simmerlingi mis hetkel koledasti õli välja ajab.
Käigukastist tuli välja ikka väga jube emulsioon ja tagadiferentsiaal oli üsna kuivaks jäänd ja see mis seal oli meenutas rohkem muda.
Käigukasti alumise õlipunni magnet oli ka üsna siiliks muutund
Igatahes nüüd lähevad käigud palju paremini sisse, tagaots jäi ka kõrva järgi pisut vaiksemaks.
Käigukasti panin siis 1.5l Teboili Dexron II õli ja tagadiferentsiaali läks 1.1l
Valvoline 80W-90 API GL-5 tüüpi õli.
Peab vist järgmisena kere ette võtma ja vahetama ka mootori esimese simmerlingi mis hetkel koledasti õli välja ajab.