24-05-2010, 05:52 PM
Silber ehmatas nö. arvatava vigase osa hinnaga just sellepärast ära, et ilmselt nad on ennegi 140-tel lekkivaid salongiradikaid näinud...(kliimaradikast ikka jutt...- see omaaegne Behr ei olnud vist kõige tervam nuga Mercedes-Benz sahtlis...)
Mille vea kindlakstegemine just kerge ei ole: et UV-ga leket näha, tuleb ikkagi armatuur enne maha võtta, kuna aurusti asub üsna üleval esiklaasi lähedal...
Sellepärast ka ilmselt kliimamees kasutas pigem survetesti, et leket kuulda...
(Armatuur maha-peale tööaeg oli jämedalt vist mingi 23h.)
Seega, üsna paha lugu.
Teema algatajale soovitaks võtta nö. second opinion ükskõik millisest kliimakontorist, kes just MB-dega mingit kogemust omab ja siis edasi vaadata, mis teha. Kui tulemus sama, (et kapotiall leke puudub), siis hakata uut aurustit ja hinnapakkumisi selle vahetuseks koguma...
Edu ja kõva närvi. Ja antud juhul võib vist ka leket kapotialla soovida, mille remont tunduvalt odavam...
Väike pildike ka:
P.S. Mis aga ajaloosse puutub, siis mina sellega just tihti tegelengi. S.t. autodega, millel kliimasüsteemis mitte tänapäevane R134a käib, vaid ikka vana hea R12 (mis EU-s teatavasti keelatud).
Sestap ka veaotsingud tihti vanaaegsed, sest küll ei ole kaasaegsetel kliimaautomaatidel üleminekuid vanaemate autode täitmiseks, küll ei ole neil vajalikku gaasi (isegi R12 kaasaegset asendusvarianti mitte (sest 134a seal sees ei püsi), R12st endast rääkimata) jne.
W126 peaks samuti veel R12e põlvkonda kuuluma...
Mille vea kindlakstegemine just kerge ei ole: et UV-ga leket näha, tuleb ikkagi armatuur enne maha võtta, kuna aurusti asub üsna üleval esiklaasi lähedal...
Sellepärast ka ilmselt kliimamees kasutas pigem survetesti, et leket kuulda...
(Armatuur maha-peale tööaeg oli jämedalt vist mingi 23h.)
Seega, üsna paha lugu.
Teema algatajale soovitaks võtta nö. second opinion ükskõik millisest kliimakontorist, kes just MB-dega mingit kogemust omab ja siis edasi vaadata, mis teha. Kui tulemus sama, (et kapotiall leke puudub), siis hakata uut aurustit ja hinnapakkumisi selle vahetuseks koguma...
Edu ja kõva närvi. Ja antud juhul võib vist ka leket kapotialla soovida, mille remont tunduvalt odavam...
Väike pildike ka:
P.S. Mis aga ajaloosse puutub, siis mina sellega just tihti tegelengi. S.t. autodega, millel kliimasüsteemis mitte tänapäevane R134a käib, vaid ikka vana hea R12 (mis EU-s teatavasti keelatud).
Sestap ka veaotsingud tihti vanaaegsed, sest küll ei ole kaasaegsetel kliimaautomaatidel üleminekuid vanaemate autode täitmiseks, küll ei ole neil vajalikku gaasi (isegi R12 kaasaegset asendusvarianti mitte (sest 134a seal sees ei püsi), R12st endast rääkimata) jne.
W126 peaks samuti veel R12e põlvkonda kuuluma...