24-05-2010, 09:42 AM
Esimene pool su jutust muidugi õige, aga teine pool läheb vähe käest ära, selle soojuspaisumise teemal.
Soojalt, töötava mootoriga, on õli kastis tarvitusel, st. et erinevates uuretes ja käikudes jne. Külmalt vajub õli õlivanni. Sellepärast on tasemete erinevus. Ise eelistan siiski varjanti kus töösooja mootriga on tase alumiselt kriipsul ja külmalt siis ideaali kohaselt ülemisel, kuid reaalselt kipub nõks üle ülemise olema. Täidetakse ikkagi alumise kriipsu järgi. Pole kuulnud, et kui külmalt üle ülemise näitab, siis hakatakse jao järgi õli kastist välja laskma.

Soojalt, töötava mootoriga, on õli kastis tarvitusel, st. et erinevates uuretes ja käikudes jne. Külmalt vajub õli õlivanni. Sellepärast on tasemete erinevus. Ise eelistan siiski varjanti kus töösooja mootriga on tase alumiselt kriipsul ja külmalt siis ideaali kohaselt ülemisel, kuid reaalselt kipub nõks üle ülemise olema. Täidetakse ikkagi alumise kriipsu järgi. Pole kuulnud, et kui külmalt üle ülemise näitab, siis hakatakse jao järgi õli kastist välja laskma.