20-05-2010, 05:48 PM
(20-05-2010, 05:09 PM)Rolz Kirjutas: Ma ei pretenderi 100%-lisele tõele aga kui sa võtad armatuuri alused "põlvepealsed katted" ära ja keskonsoolist võtad külgmised vaibad ära, siis sealt peaks näha olema juhipoolt kogu "möll" ehk surveklapid ja radikaühendused ja peaksid sealt leidma UV abil ka lekke.
Üleval pool armatuuril ja kondi lekke kohatdel ei näe mina seost, radikas ja klapid on ikka all pool.
Ja alumise otsa lammutamine ei ole võrrelda töö mahuga armatuuri puhul.
Tänud kiire ja asjaliku vastuse eest! Ma sain kohe innustust juurde Huvitav, et see eelmine "tehnik" UV-d ei kasutanudki. Ma ei ole spets, aga kujutan ette, et see on armatuuri lahti võtmine ja pärast kokku nikerdamine paras pähkel oleks. Loodan väga, et saab sealt alt kaudu lekke kätte ja probleem ilma suurema jupita korda.