09-05-2010, 11:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2010, 04:58 PM ja muutjaks oli 200di.)
Mark: 250TD
Väljalaskeaasta: 1992
Läbisõit: spidol 267000(ei usu, et õige)
Võimsus: 69kW
Mootori valem: R5
Käigukast Manuaal 5 käiku(otsisin just manuaali automaat ei meeldi, kui tegu oleks s klassiga oleks teine jutt)
Sai siis soetatud umbes 4 kuud tagasi selline liikur.
See siis minu teine MB esimene oli w123, muidu rohkem omand ühe teise saksa margi masinaid, kahjuks nood töökindlat diiselmootorit teha ei oska.
Praeguseks siis auto juures tehtud, õlivahetus ja vahetatud ka loomulikult filtrid, isegi 2 korda kuna esimesed filtrid osutusid viletsateks.
Sai ka vahetatud tagumised piduri kettad ja klotsid kuna olid lootusetult kulund(metall vastu metalli) ja ees piduri klotsid ainult kuigi vist oleks pidand vahetama kettad ka jäid kuidagi vilistama need pidurid vb. tingitud ka odavast klotsist.
Sai ka vahetatud piduri vedelik.
Vedrustuses tehtud nii palju, et talvel sõitsin hange puruks tagumise nivoo amortide toru(just nimelt toru kuna mingid külaseppad ennem autot veetorutega remontind) see sai korda tehtud lesevenis ja seal sai ka eemaldatud õlilekke vaakumpumba vahelt, tänud nende meistritele.
Kuna pidev õlilekkimine oli muutnud stabilisaatori puksid süldiks sai vahetatud kõik välja, vähemalt kõik muttrid tulid tänu ohtrale õlile kenasti lahti
Tulevikkus peaks asuma tagasilla kallale seal palju pukse mis tahavad vahetust ja tahaks paigaldada ka plokisoojenduse liikurile.
Muidu veel nii palju autost, et sees sinine recaro nahksisu ja lisadest vast olemas katuseluuk
Panen siis mõned pildid ka:
Väljalaskeaasta: 1992
Läbisõit: spidol 267000(ei usu, et õige)
Võimsus: 69kW
Mootori valem: R5
Käigukast Manuaal 5 käiku(otsisin just manuaali automaat ei meeldi, kui tegu oleks s klassiga oleks teine jutt)
Sai siis soetatud umbes 4 kuud tagasi selline liikur.
See siis minu teine MB esimene oli w123, muidu rohkem omand ühe teise saksa margi masinaid, kahjuks nood töökindlat diiselmootorit teha ei oska.
Praeguseks siis auto juures tehtud, õlivahetus ja vahetatud ka loomulikult filtrid, isegi 2 korda kuna esimesed filtrid osutusid viletsateks.
Sai ka vahetatud tagumised piduri kettad ja klotsid kuna olid lootusetult kulund(metall vastu metalli) ja ees piduri klotsid ainult kuigi vist oleks pidand vahetama kettad ka jäid kuidagi vilistama need pidurid vb. tingitud ka odavast klotsist.
Sai ka vahetatud piduri vedelik.
Vedrustuses tehtud nii palju, et talvel sõitsin hange puruks tagumise nivoo amortide toru(just nimelt toru kuna mingid külaseppad ennem autot veetorutega remontind) see sai korda tehtud lesevenis ja seal sai ka eemaldatud õlilekke vaakumpumba vahelt, tänud nende meistritele.
Kuna pidev õlilekkimine oli muutnud stabilisaatori puksid süldiks sai vahetatud kõik välja, vähemalt kõik muttrid tulid tänu ohtrale õlile kenasti lahti
Tulevikkus peaks asuma tagasilla kallale seal palju pukse mis tahavad vahetust ja tahaks paigaldada ka plokisoojenduse liikurile.
Muidu veel nii palju autost, et sees sinine recaro nahksisu ja lisadest vast olemas katuseluuk
Panen siis mõned pildid ka: