17-07-2006, 03:56 PM
Ohjummal, mis teema. Usun, et teadjamad mehed võiksid sellest romaani kirjutada.
Mulle tundub, et sa ise pole automaadiga pikalt sõitnud. Sõida ja su küsimused on leidnud lahenduse - peale seda sind ei huvita ei kiirendusomadused, vedamine köie otsas ega ka kütusekulu.
Üldiselt on lood niiviiisi, et automaatkastid on jõudnud areneda väga palju ja uuemad kastid ei jää kiirendusomadustelt ega ka kütusekulult eriti manuaalile alla- lood juba hakkavad vaiskelt teistmoodi minema.
Kui räägime vanematest automaatidest, siis jah, kütusekulu on tsipa suurem, mida mina eriti ei viitsi enam jälgidagi. Mis puutub aga kiirendusomadustesse, siis asi rohkem selles, et automaadiga lähed kohapealt ära 550 pöördega ja bensiinimootoriga masinate pöördemoment hakkab alles seal 4500 pöörde pealt tööd tegema.
See vahe kiirendades ehk ongi, manuaaliga lähed kohapealt kasvõi 3500 pöördega minema.
Mis puutub järgi vedamises, siis võin hakata ses osas müüdimurdjaks - olen ise mitme meruga olnud köie otsas ja pole kastiga midagi juhtunud - soovitav lihtsalt alla 50 km/h sõita, samuti olen proovinud ka automaatkasti käima tõmmata, mis aga libedaga ei õnnestunud, ehkki kiirus oli 70 km/h.
Seega mina soovitan igal juhul automaati ja garanteerin, et kui oled otsustanud selle ka ise valida, siis ei pea sa selles kunagi pettuma.
Mulle tundub, et sa ise pole automaadiga pikalt sõitnud. Sõida ja su küsimused on leidnud lahenduse - peale seda sind ei huvita ei kiirendusomadused, vedamine köie otsas ega ka kütusekulu.
Üldiselt on lood niiviiisi, et automaatkastid on jõudnud areneda väga palju ja uuemad kastid ei jää kiirendusomadustelt ega ka kütusekulult eriti manuaalile alla- lood juba hakkavad vaiskelt teistmoodi minema.
Kui räägime vanematest automaatidest, siis jah, kütusekulu on tsipa suurem, mida mina eriti ei viitsi enam jälgidagi. Mis puutub aga kiirendusomadustesse, siis asi rohkem selles, et automaadiga lähed kohapealt ära 550 pöördega ja bensiinimootoriga masinate pöördemoment hakkab alles seal 4500 pöörde pealt tööd tegema.
See vahe kiirendades ehk ongi, manuaaliga lähed kohapealt kasvõi 3500 pöördega minema.
Mis puutub järgi vedamises, siis võin hakata ses osas müüdimurdjaks - olen ise mitme meruga olnud köie otsas ja pole kastiga midagi juhtunud - soovitav lihtsalt alla 50 km/h sõita, samuti olen proovinud ka automaatkasti käima tõmmata, mis aga libedaga ei õnnestunud, ehkki kiirus oli 70 km/h.
Seega mina soovitan igal juhul automaati ja garanteerin, et kui oled otsustanud selle ka ise valida, siis ei pea sa selles kunagi pettuma.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868