29-04-2010, 08:38 PM
Paar kuud möödas ja nii mõndagi on SELi juures tehtud selle ajaga.
Eelpool pikalt huvi tuntud hammaslatt sai Silberist tellitud ja ära paigaldatud. Tagaakna ruloo toimib jälle!
Paar nädalat tagasi sai aga käugukasti õli ära vahetatud ning seda teostanud nutikas seltskond leidis selle käigus ja hilisemal mõõtmisel nii mõnegi suurema probleemi.
Ise ma neist asjadest korrektselt ja põhjalikult juttu kirja panna ei oska, küll on aga SELli kastujana olemas arvamus käigukasti piiratud toimimises...
Enne käigukasti õli vahetust toimis kickdown veel vahest sügisel ning talvel oli väga rahulik sõita. Kickdowni polnud siis enam üldse.
Õli vahetusega tuli aga välja suuremad jamad, kui kickdown puudumine. Käigukast ei vaheta nüüd kickdowni kasutades üldse teisele käigule. Nüüd küll peale kickdowni rakendamist kiirendab SEL esimese käiguga 70 km/h-le ning siis kohe väikese tühja takti järel kolmandale
Viimane nädal sai aga pingutatud kickdowni trossi, mille tagajärjel on tulemuseks nüüd sujuv üleminek esimeselt käigult kohe kolmandale.
Miks nii, eks seda saavad targemad töö tegijad ehk ise kirjutada...
Veel tuli välja, et probleeme on ka pihustites, olevat umbes...ning veel ja veel jamasid. Veel jamasid tühikäigul pöörete hoimisega. Üldiselt sain aru, et tühikäigul on pöörded nüüd pandud kõrgeks, et kahjustada vähem katalüsaatorit ... tunnistan ausalt see osa jäi mulle Taavi jutust veidi segaseks. Aga ega ma vist peagi seda ju mõistma ;-)
Esialgu tundus olukord neid probleeme kuuldes lootusetu, kuid samas SEL sõidab ja arvestades mootori võimsust, siis minu jaoks siiski ka praeguses rahuldavat.
Eks tõsiselt suurem töö saab ees olema hiljemalt suve lõpus, kui SELlilt käigukast ning mootor maha võetakse ning kere keretöödesse viiakse. Vähemalt selline on minu soov ja plaan...vaatamata hiljuti välja tulnud vigadele...
Eelpool pikalt huvi tuntud hammaslatt sai Silberist tellitud ja ära paigaldatud. Tagaakna ruloo toimib jälle!
Paar nädalat tagasi sai aga käugukasti õli ära vahetatud ning seda teostanud nutikas seltskond leidis selle käigus ja hilisemal mõõtmisel nii mõnegi suurema probleemi.
Ise ma neist asjadest korrektselt ja põhjalikult juttu kirja panna ei oska, küll on aga SELli kastujana olemas arvamus käigukasti piiratud toimimises...
Enne käigukasti õli vahetust toimis kickdown veel vahest sügisel ning talvel oli väga rahulik sõita. Kickdowni polnud siis enam üldse.
Õli vahetusega tuli aga välja suuremad jamad, kui kickdown puudumine. Käigukast ei vaheta nüüd kickdowni kasutades üldse teisele käigule. Nüüd küll peale kickdowni rakendamist kiirendab SEL esimese käiguga 70 km/h-le ning siis kohe väikese tühja takti järel kolmandale
Viimane nädal sai aga pingutatud kickdowni trossi, mille tagajärjel on tulemuseks nüüd sujuv üleminek esimeselt käigult kohe kolmandale.
Miks nii, eks seda saavad targemad töö tegijad ehk ise kirjutada...
Veel tuli välja, et probleeme on ka pihustites, olevat umbes...ning veel ja veel jamasid. Veel jamasid tühikäigul pöörete hoimisega. Üldiselt sain aru, et tühikäigul on pöörded nüüd pandud kõrgeks, et kahjustada vähem katalüsaatorit ... tunnistan ausalt see osa jäi mulle Taavi jutust veidi segaseks. Aga ega ma vist peagi seda ju mõistma ;-)
Esialgu tundus olukord neid probleeme kuuldes lootusetu, kuid samas SEL sõidab ja arvestades mootori võimsust, siis minu jaoks siiski ka praeguses rahuldavat.
Eks tõsiselt suurem töö saab ees olema hiljemalt suve lõpus, kui SELlilt käigukast ning mootor maha võetakse ning kere keretöödesse viiakse. Vähemalt selline on minu soov ja plaan...vaatamata hiljuti välja tulnud vigadele...