08-04-2010, 09:54 AM
Nojah ,sellepeale ma ei tulnudki, et sellepeale ei ole veel tuldud Kui KAT kinni , siis tekib tõesti väga suur vasturõhk, mis võib ka igaltpoolt vahelt välja lööma hakata. Disladel vähem , kuid bensukatel tihti esinev viga, et kati kivi katki ja kivi keerab ennast aegajalt väljuvate gaaside toru ette risti. Kindlasti on ka jõud läinud ja igasugu anomamaljad sellest tingitud. Kus seda masinat siis uurtiti?
NB: Disladel üldjuhul KAT tükkideks ei lähe vaid tahmab kinni ja olen saanud lahti voolava külma veega. Lased lülmal veel vastupidi gaasisuunale läbi voolata. Mitte survega vaid vee enda raskusjõuga. Võid panna toru alt kinni ja lasta terve kati vett täis volata. Siis vabastat toru ja las volab hooga tühjaks. Nii metmeid kordi, kuini enam tahma veega ei tule. Pärast kontrolli nii, et lased õhuotsaga suruõhku sisse samas suunas mis autogi ja siis peab katist läbivoolava õhu kogus nii suur olema, et hakkab kaasa tõmbama lisaõhku.(VENTUR printsiip).ventur Hea suitsuga kõrvalt proovida, kas hakkab kaasa sisse vedama. Muidugi tekib küsimus, miks ta kinni tahmas. Ilmselt on viga ka mujal, mis masina üleliia tahmama ajab.
NB: Disladel üldjuhul KAT tükkideks ei lähe vaid tahmab kinni ja olen saanud lahti voolava külma veega. Lased lülmal veel vastupidi gaasisuunale läbi voolata. Mitte survega vaid vee enda raskusjõuga. Võid panna toru alt kinni ja lasta terve kati vett täis volata. Siis vabastat toru ja las volab hooga tühjaks. Nii metmeid kordi, kuini enam tahma veega ei tule. Pärast kontrolli nii, et lased õhuotsaga suruõhku sisse samas suunas mis autogi ja siis peab katist läbivoolava õhu kogus nii suur olema, et hakkab kaasa tõmbama lisaõhku.(VENTUR printsiip).ventur Hea suitsuga kõrvalt proovida, kas hakkab kaasa sisse vedama. Muidugi tekib küsimus, miks ta kinni tahmas. Ilmselt on viga ka mujal, mis masina üleliia tahmama ajab.