05-04-2010, 10:38 PM
Enda arust ma üsnagi selgelt väljendasin, et pritsepea peab vabalt vastu 500K km, ilma, et teda üldse häälestama peaks. Ma ei rääkinud ju kogu süsteemi häälestamisest. See, et sa keerad õhukululugeja asendit paiga pritsepea sees liikuva dosaatori suhtes, ei tähenda, et sa pritsepead häälestaks. Alumise ja ülemise kambri vahel olev membraan ja vedrud küll niisama ei purune/deformeeru ja nagu sa ise ütlesid: vedrude pingsust näppides saad tõesti ainult pihustitesse kulgevat vooluhulka paigast keerata.
Aga diferentsiaalrõhu regulaatorit ma pole järgi aidanud enda masinal. Likvideerisin hoopis eelmise omaniku jobutusi ja keerasin alumise ja ülemise kambri rõhu erinevused tehase spetsifikatsiooni. Väidavad jah osad, et kui keerata rõhkude erinevust suuremaks, siis paraneb vana mootori töö ning sujuvus, aga mul töötab tehase spec'is ka väga hästi.
Aga kas te vanu pihusteid enne lõplikku mahakandmist ei puhasta näiteks atsetooniga, ei leota ja lase suruõhuga läbi? Mina olen nii mõnelgi pihustil pihustusjälje paremaks saanud sel moel.
Aga diferentsiaalrõhu regulaatorit ma pole järgi aidanud enda masinal. Likvideerisin hoopis eelmise omaniku jobutusi ja keerasin alumise ja ülemise kambri rõhu erinevused tehase spetsifikatsiooni. Väidavad jah osad, et kui keerata rõhkude erinevust suuremaks, siis paraneb vana mootori töö ning sujuvus, aga mul töötab tehase spec'is ka väga hästi.
Aga kas te vanu pihusteid enne lõplikku mahakandmist ei puhasta näiteks atsetooniga, ei leota ja lase suruõhuga läbi? Mina olen nii mõnelgi pihustil pihustusjälje paremaks saanud sel moel.