05-04-2010, 01:45 PM
(05-04-2010, 08:45 AM)v6sa Kirjutas: Miks on vaja ASR maha võtta? Tehnilisest huvist? Rajal müramiseks? Või liikluses lolli mängimiseks?
Kas see mudel läheb avariisse, kui võtta välja kaitse? Kui ei, siis saab ju lihtsa vaevaga "mõttetud abimehed" maha...
Kui aga läheb avariisse, siis asi ilmselt ei toimi ja tuleb juhendit (mis tegelikult ei ütle midagi, puuduvad isegi klemmide numbrid või vähemalt juhtmevärvid) aluseks võttes leiutama hakata.
Ma vabandan, kui teemaalgataja on tõepoolest vastutustundlik autojuht ja lihtsalt tahab leida võimalust, et oma auto võimeid ohutult selleks ettenähtud kohas proovida. Aga elu on näidanud, et tavaliselt tahavad "mõttetuid elektrilisasid" maha võtta just need, kelle kogemused ei luba ilma nendeta ohutult liigelda. Ma ei tahaks mitte, et üks üsna haruldane MB lõpetaks taas kusagil puus (parem variant) või vastutuleva auto mootoris (palju-palju halvem variant).
E500 ilma veojõukontrollita on üks väga ettearvamata loom... Mulle meenus millegipärast Kuldari omaga sõites kogu aeg võrdlus elukutselise mõrvariga - vaikne, reserveeritud, tappev...
Tänan huvitava mõttearenduse eest
Plaanis on jah auto võimeid rohkem ära kasutada ja teravamaid elamusi saada... selleks ta mul ongi. On mul teine puhtalt "pühapäeva" auto ja selleks, et naeratus näole tuua.
Mul oli kunagi w140 coupe tehase poolt juba ilma ASR'ita ja sellega oli päris lõbus sõita. E500 on kergem ja oluliselt teravam aga elektroonika rikub kogu lõbu Vahest tahaks "paugutada" Niipalju kui välismaiseid foorumeid olen uurinud siis pidi ASR'i välja lülitamine ja "first gear start" andma autole uue iseloomu.
P.S. Tänud Marek'ile väga asjalik lehekülg on!