Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w126 380 sel käivitamis probleem
#23
Tehase seades. No ütleme, et tehase seades on selline pritsepea, millel veel plomm peal. Võin neid plomme peotäie anda ja spets abinõu ka nende eemaldamiseks.
On olnud kyll palju masinaid millel on niiöelda tehase seade.
Kindlasti tuleb neid pritseid aegajalt järgi aidata, sest kui nüüd mõelda juba kasvõi nendele kohtadele , mis seda segukruvi ja dosaatorit tõstab, siis palju seal vaja on, et segu suhe muutuks?????? Materjalid annavad ajapikku järele ja vedrude pingsused muutuvad. Miks see segu reguleerimise koht sinna siis ültse jäätud on. Teeme kohe õige asja ja asi mutt. Ma ei räägi siin praegu pritsepea siseste alakambri vedrude reguleerimisest. Seda kindlasti ei soovita teha. Olen näinud pritsepäid, millel sektsioonide tootlikused paigast ära kruvitud. On olnud au töödata sellise mõõteriistaga. Ma arvan, et sa isegi oled diferentsiaalregulaatorit natukene järgi aidanud . Tehas lubab seda keereata pool pööret ühele või teisele poole. Kui juba rohkem vaja, siis on asi vaja välja vahetada. See on Sakslase jutt mitte minu enda väljamõeldis. Loomulikult ei ole vaja tehaseseades pill nii metsast tagasi kruvida kui mõni asjapulk kallal pole käinud. Tihti jaksab KE ise ka paika korrigeerida. Probleem ongi ju selles, et masinal pole ju ainult tühikäik vaid ka erinevad tööreziimid. Mõne koha peal jääb asi jänni.

w126 fänn
Pihustid... tee üks lihtne katse. Töötava mootoriga keera pihusti toru lahti pritse pea pealt. Kuuled kuidas mootor hakkab lonkama ,kuna silindris lõppeb põlemine. Keera nüüd toru kinni uuesti ja ca 2-3 sec. pärast peab silindri töö taastuma. Kui ei tastu vaid vahelejätmine jätkub siis miks??????? kas selle pärast, et pihusti avneb liiga vara ja kuseb sisse. EI . Pihusti ei suuda avaneda oma norm rõhu juures vaid viivitab sellega. Hakkab tasapisi taastuma. Vist on süüdi pihusti sees olev filter. Tihti on see viivitus pea 10sec. Kui oled tegelenud sellega , siis saab esmase aimduse juba toru lahti keerates, kas pihusti on kehv. Nüüd kera nii läbi kõik oma pihusti torud ja saad teada, kuidas sul pihustid on. Olen täheldanud, et külmast peast on pihustitel palju lihtsam pihustama hakata kui kuumast peast. On ka veel variant, et tõesti pihustid avanevad enneaegselt ja ei ole ültse tihedad. See põhjustab samuti soojamootori halba käivitumist, kuna pihustid on pihustanud sisselaske täis ja mootori käivitumisel rikastub süsteem üle.

---Uuri kasvõi välismaa foorumitest - need on suhteliselt vastupidavad ja kulumiskindlad. 500K km pole mingi probleem---

Pritse peadega pole tõesti probleeme . Mõned on hakanud alt tilkuma ja aegajalt tahavad pihustiväljundite juurest sadestusest puhastamist. Probleeme Seevastu pihustitega on kõvasti ja diferentsiaalrõhuregulaatoritega samuti. Pihusti normaalne tööiga ON ENAMVÄHEM 100000 km .Kindlasti mitte 500000km. Minul isiklikult pole olnud au kohata KE masinat, mis sõitnud 500000km ja kõik korras ning originaal.
Kui ikka tahad et masin normaalselt soojastpeast käivitub ilma gaasi vajutamata ja ei taha kuulata, kuidas ükshaaval silindrid järgi tulevad, siis pole midagi teha. Tuleb hakata pihusteid vahetama.

Vasta


Sõnumeid selles teemas
w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: w126 fänn - 03-10-2009, 10:15 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: hents99 - 03-10-2009, 11:17 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: v6sa - 04-10-2009, 08:08 AM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: hents99 - 04-10-2009, 10:30 AM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: Heinar - 04-10-2009, 10:58 AM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: v6sa - 04-10-2009, 12:47 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: w126 fänn - 04-10-2009, 01:23 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: Reddog - 04-10-2009, 02:36 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: w126 fänn - 04-10-2009, 03:08 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: Rolz - 04-10-2009, 03:21 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: w126 fänn - 04-10-2009, 04:35 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: Rolz - 04-10-2009, 07:57 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: indrek - 04-10-2009, 08:12 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: Rolz - 04-10-2009, 08:30 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: indrek - 04-10-2009, 08:38 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: hents99 - 04-10-2009, 09:16 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: indrek - 05-10-2009, 08:39 AM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: w126 fänn - 04-10-2009, 11:25 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: indrek - 05-10-2009, 08:40 AM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: w126 fänn - 03-04-2010, 02:13 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: wdb240 - 03-04-2010, 04:38 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: w124 - 04-04-2010, 05:48 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: wdb240 - 05-04-2010, 01:51 AM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: w124 - 05-04-2010, 10:38 PM
RE: w126 380 sel käivitamis probleem - Autor: Merzu260 - 25-06-2010, 06:47 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 339 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 8,085 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 387 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
Photo S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig traavers1 3 841 28-06-2022, 07:29 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,383 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 573 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,112 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W220 S500 2004a probleem softclosega s500w220 13 2,200 23-09-2021, 10:18 AM
Viimane postitus: s500w220
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,044 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 671 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne