04-04-2010, 05:48 PM
Lihtsam ja odavam on osta sul manomeeter ja ühendada pritsepea külge. Nii saad teada, kas süsteemi surve jääb veel püsima peale mootori seisma jäämist. 2,5 bari vähemalt poole tunni jooksul peale mootori seismajätmist. Kui ei püsi, siis hakka alles vaatama uut surveklappi (fuel accumulator - ingl.k.)
Kindlasti kontrolli üle ka temperatuuriandurist tulev signaal ECU-sse. Kui mõõta ei ole võimalik, siis võta sooja ilmaga või vähe leigema mootoriga pistik elektrohüdraulilise rõhuregulaatori küljest (must kobakas pritsepea küljes). KE-JET peab soojalt käima ka ilma aju juhtimiseta. Kas on mingit vahet mootori töös?
Pihustitega on see häda, et nad peavad pihustama koonusekujuliselt, mitte "kusema". Samas võib-olla on nad sul nii vanad, et avanevad ka enne ettenähtud avanemissurvet. Külmalt pole probleemi, soojalt kehv.
Üks häda on veel: tihtipeale ei vahetada pihustie vahetamisel neid plastikust soojusisolaatoreid, mille pesas pihusti istub. Nende eesmärk ongi takistada soojuse toimel imepisikeste õhumullide teket pihustitesse. Mis jällegi sooja mootori puhul raskendaks käimaminekut.
Point, on see, et hädasid võib olla üks kuni mitu ja siin foorumi kaudu küll paraku tõenäoliselt sa oma ke-jeti korralikult käima ei saa.
wdb240 - üldiselt, kui keegi asjapulk pole pritsepead näppinud, siis pole seal midagi häälestada. Uuri kasvõi välismaa foorumitest - need on suhteliselt vastupidavad ja kulumiskindlad. 500K km pole mingi probleem. Või oled sa näinud mõnda tehaseseades pritsepead, mis selliseid probleeme põhjustaks? Lihtsalt puhtast huvist.
Kindlasti kontrolli üle ka temperatuuriandurist tulev signaal ECU-sse. Kui mõõta ei ole võimalik, siis võta sooja ilmaga või vähe leigema mootoriga pistik elektrohüdraulilise rõhuregulaatori küljest (must kobakas pritsepea küljes). KE-JET peab soojalt käima ka ilma aju juhtimiseta. Kas on mingit vahet mootori töös?
Pihustitega on see häda, et nad peavad pihustama koonusekujuliselt, mitte "kusema". Samas võib-olla on nad sul nii vanad, et avanevad ka enne ettenähtud avanemissurvet. Külmalt pole probleemi, soojalt kehv.
Üks häda on veel: tihtipeale ei vahetada pihustie vahetamisel neid plastikust soojusisolaatoreid, mille pesas pihusti istub. Nende eesmärk ongi takistada soojuse toimel imepisikeste õhumullide teket pihustitesse. Mis jällegi sooja mootori puhul raskendaks käimaminekut.
Point, on see, et hädasid võib olla üks kuni mitu ja siin foorumi kaudu küll paraku tõenäoliselt sa oma ke-jeti korralikult käima ei saa.
wdb240 - üldiselt, kui keegi asjapulk pole pritsepead näppinud, siis pole seal midagi häälestada. Uuri kasvõi välismaa foorumitest - need on suhteliselt vastupidavad ja kulumiskindlad. 500K km pole mingi probleem. Või oled sa näinud mõnda tehaseseades pritsepead, mis selliseid probleeme põhjustaks? Lihtsalt puhtast huvist.