07-12-2005, 10:42 PM
3,8 vs 4,2 Arvesta seda, et 3,8 lihtsam, praktiliselt elektroonika vaba, ainult tühikäigu elektroonika, 4,2 on ECU-ga ja oluliselt kkeerulsiem kokku ajada, eeldusel, et sa ei võta seda terviklikult (koos juhtmestikuga) maha.... 3,8 -se saad Eestist lihtsamalt kätte ka ja talub sellist sõna nagu õkonoomsus ka, samuti 4,2 aga raske leida (kat, sumbutid, topeltpumbad....).... Aga kui juba tahad möllama hakata, siis pole enam vahet kas paned 4,2 või 5,6. Aretus pole midagi keerulist, võrreldes ühe riisika aretusega, mis hiljaaegu tehtud sai, MAV ja TAM võivad ka kommenteerida......
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”