02-03-2010, 10:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2010, 10:28 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
No Formel 1 autodel on rattaste plokki laskmine suur aja kaotus näiteks. Kuigi olen ise ka kuskilt lugenud(TM äkki), et ABSiga pidurdusteekond pikem, kuid vahe on nii väike, et ei päästaks niikuinii. Ise valiksin pigem juhitavuse säilimise kui 100km/h-0km/h meeter vähem.
Hr.Morheatus. Ära kuula autokooli õpetaja juttu, sest õpetab ikka see kes ise ei oska Kes tahab oma häid oskusi näidata siis võiks teha testi kus ootamatult ilmub teele takistus ja vaatame mis profid ABSi vastu saavad. Libedasõidu koolitus plats sobiks väga hästi. Ise olen proovinud A-klassi mersut seal nii abivahenditega kui ka ilma ja on iseenesest mõistetav kumb variant on palju parem.
Hr.Kaspar. Ma olen 90% kindel, et WRC autol on roolivõimendi.
Hr.Morheatus. Ära kuula autokooli õpetaja juttu, sest õpetab ikka see kes ise ei oska Kes tahab oma häid oskusi näidata siis võiks teha testi kus ootamatult ilmub teele takistus ja vaatame mis profid ABSi vastu saavad. Libedasõidu koolitus plats sobiks väga hästi. Ise olen proovinud A-klassi mersut seal nii abivahenditega kui ka ilma ja on iseenesest mõistetav kumb variant on palju parem.
Hr.Kaspar. Ma olen 90% kindel, et WRC autol on roolivõimendi.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.