02-03-2010, 12:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2010, 01:06 PM ja muutjaks oli Martin.)
v6sa Kirjutas:Martin Kirjutas:Aga ei erine ka minu seisukohast
Küll aga lükkab ümber osade kasutajate väite, et ABS-ga "oleksin" seisma jäänud. Nagu paljud on siin kirjutanud, siis kiireks seismajäämiseks on vaja ka muid soodsaid tegureid.
Nagu näha, rääkisime me samast asjast, lähendes erinevate nurkade alt.
Oled oma väites kindel?
Huvitav-huvitav. Sinu tekste lugedes jääb küll mulje, et ilma ABSita oleks ikka palju parem - tunnetus on mega ja pidurdusmaa lühem ja üleüldse on pidurdamine palju parem. Seda tunnet rõhutab ka kirjutamise viis, mis on väga resoluutne ja ühene.
Kusagilt ei loe välja seda, et tegelikult asi sõltub tingimustest...
Ning kohe kindlasti ei paista Sinu tekstist välja see arusaamine, et kiiruskatse WRC rajal või F1 etapp ongi raske töö, mille käigus juhtimine on ülim eesmärk. Igapäevaliikluses on enamus meist pigem olude ja valikute sunnil ja siin kipub neid segavaid asju ikka pagana palju olema (telefon, lustikummut, miniseelikus tibi teepervel). Tavaliiklusesse ei saa võistlusspordi tingimusi üheselt üle kanda.
Sama hästi võib viriseda, et paakautoga kütuse vedamine on jama - kanistreid mahub paaki vähe, sest paak on ümmargune, aga kanister kandiline (OK, MBl on ümmargune kanister kah olemas).
Ahjaa: kui lohisevate-kaapivate ratastega on tegevus efektiivsem, siis miks tipid talvel pidurit ning ei paaruta põhjagaasiga kohalt?
Ma olen oma väites kindel ja jään selle juurde. Over and out. Kui sa ei taha aru saada, siis las olla nii - niikuinii tõmbate kuskilt ridade vahelt kontekstivälise iva välja ja siis hakkate selle kallal tõmbama. Viimased minu postitatud näited ja lingid peaksid suht harivad olema, igaüks saab sealt omad järeldused teha. Tegin vea, et kohe ei hakanud guugeldama