02-03-2010, 11:53 AM
Tooge näiteid ametlikest testidest ja juttudest, mis saunas räägiti:
Minu autoõpetaja rääkis koguaeg, et ta sai kuival asfaldil kiiremini pidama ilma ABSita ja libedal jääl ja kruusal on ABS samuti ülearune- ilma saad auto kiiremini pidama, juhitavus ka jääb, kui õigesti talitada.
ABS pikendab libedal pidama jäämise teepikkust, kuid säilib juhitavus, saad rooli keerata ja täitsa tore asi, kui näed, et pidama ei jää, keerad äärekivisse või valli
Kuival asfaldil, ilma oskusteta, teeb ABS enamus tööd ära, ei lase rattaid blokki ebaühtlaselt, nii liigub auto juhitavalt.
ABS on miinuseks, kui on vaja kõik neli ratast blokki lüüa, aga näiteks minu mersul (190E) selline võimalus puudub.
Mitmed juba maininud, et varem, ilma ABSita oskasin pidurdada, enam ei oska, nüüd läheb jalg julgelt pedaalile ja ootad kuni seisma jääd, samas jala all midagi tiksub.
Kokkuvõtvalt: ABS on mugav, saab enamjaolt oma tööga hakkama siin Eesti teedel- kuid oskustega pole seda vaja ja saaks veel paremini hakkama.
Minu autoõpetaja rääkis koguaeg, et ta sai kuival asfaldil kiiremini pidama ilma ABSita ja libedal jääl ja kruusal on ABS samuti ülearune- ilma saad auto kiiremini pidama, juhitavus ka jääb, kui õigesti talitada.
ABS pikendab libedal pidama jäämise teepikkust, kuid säilib juhitavus, saad rooli keerata ja täitsa tore asi, kui näed, et pidama ei jää, keerad äärekivisse või valli
Kuival asfaldil, ilma oskusteta, teeb ABS enamus tööd ära, ei lase rattaid blokki ebaühtlaselt, nii liigub auto juhitavalt.
ABS on miinuseks, kui on vaja kõik neli ratast blokki lüüa, aga näiteks minu mersul (190E) selline võimalus puudub.
Mitmed juba maininud, et varem, ilma ABSita oskasin pidurdada, enam ei oska, nüüd läheb jalg julgelt pedaalile ja ootad kuni seisma jääd, samas jala all midagi tiksub.
Kokkuvõtvalt: ABS on mugav, saab enamjaolt oma tööga hakkama siin Eesti teedel- kuid oskustega pole seda vaja ja saaks veel paremini hakkama.