01-03-2010, 07:43 PM
Minul tahtis alguses hullult harjumist saada just BAS.
Jsut nimelt selle "lolluse" pärast, et tema "pidurdab tõeliselt" siis kui kahe jalaga pedaali otsa hüppad ja siis saab ka stereo vait ja signaali tööle
Lihtsalt vanemate autodega olen harjunud piduripedaali sujuvalt vajutama ja tundma "õiget kohta".
Just puudub see moment, et hoiad kergemalt pidurit (mida automaadiga nagunii teed tihedamalt) ja kui pidurduse ajal intensiivsemalt pidurdada siis BAS arab, et pole hullu midagi - jalg maha ja löögiga uuesti - siis seisab nagu diskobuss
ESP/ASR hakkavad vastu kui vaja "plöga" läbida, eriti tõusul... Aga noh, kui ASR tähendusele mõelda, siis tema eesmärk ka miskit muud.
ABS on küll viimane asi, mis vastu hakkab... Eriti sulalumes autot juhtida (karata pedaali otsas edasi-tagasi...)
Jsut nimelt selle "lolluse" pärast, et tema "pidurdab tõeliselt" siis kui kahe jalaga pedaali otsa hüppad ja siis saab ka stereo vait ja signaali tööle
Lihtsalt vanemate autodega olen harjunud piduripedaali sujuvalt vajutama ja tundma "õiget kohta".
Just puudub see moment, et hoiad kergemalt pidurit (mida automaadiga nagunii teed tihedamalt) ja kui pidurduse ajal intensiivsemalt pidurdada siis BAS arab, et pole hullu midagi - jalg maha ja löögiga uuesti - siis seisab nagu diskobuss
ESP/ASR hakkavad vastu kui vaja "plöga" läbida, eriti tõusul... Aga noh, kui ASR tähendusele mõelda, siis tema eesmärk ka miskit muud.
ABS on küll viimane asi, mis vastu hakkab... Eriti sulalumes autot juhtida (karata pedaali otsas edasi-tagasi...)