01-03-2010, 04:58 PM
Lugesin siin ,et ABS on tagantotsasõidu põhjustaja jne. Aga kas ikka on?
Miks tekkisid selline sõidu viga?
1.Vale pikkivahe
2.Halvad rehvid (Sügav muster ei tähenda alati head rehvi, segu määrab kah)
3. Kas sa tegid ikka kõik ,et pidama saada?
Mina võin öelda omast kogemusest kus olen tõesti sattunud sellisesse olukorda kus eessõitja on mingied rumalusi teinud. Tõesti mu autol on abilised ABS,BAS ja ASR. Mis mind hädast välja aidanud. Suht halb tunne on küll kui autol pidurid krudisevad pedaal peksab vastu jalga ja lähened eesolevale autole aina lähemale. Aga seda pidurdusmaad annab ju veel efektiivsemaks muuta käsipiduriga mina olen seda korduvalt kasutanud ja olen abi ka saanud.
Kui olete libadasõidu koolitusel käinud siis tuletage meelde mida teile öeldi.
Ohuolukorras lööge nii tugevalt kui saate piduri pedaalipeale siis suunatakse ka tagapiduritele rohkem õlirõhku.
Seletan siis lahti mida miski asi teeb ja mida ta aitab.
ABS-seade mis ei luba ratastel plokeeruda kuid hoiab autot juhitavana.
BAS-pidurdus jõu kontroll. Toimib ainult siis kui tallata piduripedaal TÄIESTI PÕHJA (järsult). Selle käigus antakse ajule informatsioon äkk pidurdusele. Avatakse piduri peasilindris solenoid klapp mis lubab õlil rohkem liikuda torustikus muutes pidurdust efektiivsemaks.
ASR- veojõukontroll mõõdab esimeste ja tagumiste rataste liikumis erinevusi ja vastavalt vajadusele ühtlustab auto vedu hoides masinat stabiilsena.
Tagatippuks sikull oli omaaja auto ja inimene ei osanud paremat tahta kuid tehnika läheb edasi ja elektroonilised abilised on paratamatus.
Veojõukontrollita uuemad võimsamad autod on küll jama. Rehve läheb nagu soojasi saiu. Jõudu palju ratas taob tühja ja tagatippuks on mürasummutust niii palju ,et ega ennem saa arugi kui suitsupilv uleval.
Aga ega need abimehed küll imet tee kuid kompenseerivad juhi vigu.
Kuid igapäeva liikluses on need asendamatud.
Miks tekkisid selline sõidu viga?
1.Vale pikkivahe
2.Halvad rehvid (Sügav muster ei tähenda alati head rehvi, segu määrab kah)
3. Kas sa tegid ikka kõik ,et pidama saada?
Mina võin öelda omast kogemusest kus olen tõesti sattunud sellisesse olukorda kus eessõitja on mingied rumalusi teinud. Tõesti mu autol on abilised ABS,BAS ja ASR. Mis mind hädast välja aidanud. Suht halb tunne on küll kui autol pidurid krudisevad pedaal peksab vastu jalga ja lähened eesolevale autole aina lähemale. Aga seda pidurdusmaad annab ju veel efektiivsemaks muuta käsipiduriga mina olen seda korduvalt kasutanud ja olen abi ka saanud.
Kui olete libadasõidu koolitusel käinud siis tuletage meelde mida teile öeldi.
Ohuolukorras lööge nii tugevalt kui saate piduri pedaalipeale siis suunatakse ka tagapiduritele rohkem õlirõhku.
Seletan siis lahti mida miski asi teeb ja mida ta aitab.
ABS-seade mis ei luba ratastel plokeeruda kuid hoiab autot juhitavana.
BAS-pidurdus jõu kontroll. Toimib ainult siis kui tallata piduripedaal TÄIESTI PÕHJA (järsult). Selle käigus antakse ajule informatsioon äkk pidurdusele. Avatakse piduri peasilindris solenoid klapp mis lubab õlil rohkem liikuda torustikus muutes pidurdust efektiivsemaks.
ASR- veojõukontroll mõõdab esimeste ja tagumiste rataste liikumis erinevusi ja vastavalt vajadusele ühtlustab auto vedu hoides masinat stabiilsena.
Tagatippuks sikull oli omaaja auto ja inimene ei osanud paremat tahta kuid tehnika läheb edasi ja elektroonilised abilised on paratamatus.
Veojõukontrollita uuemad võimsamad autod on küll jama. Rehve läheb nagu soojasi saiu. Jõudu palju ratas taob tühja ja tagatippuks on mürasummutust niii palju ,et ega ennem saa arugi kui suitsupilv uleval.
Aga ega need abimehed küll imet tee kuid kompenseerivad juhi vigu.
Kuid igapäeva liikluses on need asendamatud.