01-03-2010, 04:13 PM
Ma arvan ,et kojamehe probleem lõppeb sellega ära kui kojamehe silinder puhtaks pesta ära määrida kokku tagasi panna.
Ja loomulikult tuleb ära vahetada kojamehe mootor. W202 on mootori hammasrattad plastmassist ning need annavad järgi suurema takistusega (nõrgeim lüli). See ,et kojamees jäi keset klaasi seisma on sellest tingitud. Plastikust hammasratta peal on vasest klemmid mis määrab ära kojamehe alg- ja lõpppunkti ja kui sealt mõne hambavõrra ülevisanud on need punktid nihkes.
Ja loomulikult tuleb ära vahetada kojamehe mootor. W202 on mootori hammasrattad plastmassist ning need annavad järgi suurema takistusega (nõrgeim lüli). See ,et kojamees jäi keset klaasi seisma on sellest tingitud. Plastikust hammasratta peal on vasest klemmid mis määrab ära kojamehe alg- ja lõpppunkti ja kui sealt mõne hambavõrra ülevisanud on need punktid nihkes.