Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Kojamehe mootor - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: Kojamehe mootor (/showthread.php?tid=15881)



Kojamehe mootor - Westmark - 05-12-2009

Mure selline, et neljap. sai silberis vahetatud salongifilter. Täna lõpetas töö aga kojamees, jääb keskele seisma ja tagasi lõpuni ei tule. Mootor ei usu, et on läbi kuna 8 kuud tagasi sai uus mootor paigaldatud. Kas on veel mingeid variante miks kojamees ei taha nullasendisse tagasi liikuda ? Tegemist W202 , 1999 aasta mb-gaIcon_smile


RE: Kojamehe mootor - Erik22 - 07-12-2009

mul w201-ga sama mure, kojamees käib väga hädiselt. Pole viga leidnud aga samas pole ka mootorit vahetanud. Mootori vahetus keeruline? Ja kojamees liigub ainult kõige kiiremas asendis, see vist kangi viga?


RE: Kojamehe mootor - rayner001 - 07-12-2009

mul 124-ga oli sama jama kui salongi filtrit sõber vahetas....kontrollisin ise üle....kojamehe mootor ja hoovad olid hädiselt kinni

minul oli viga parandatav


RE: Kojamehe mootor - Erik22 - 07-12-2009

mis viga oli siis?


RE: Kojamehe mootor - kults - 09-12-2009

Kah kojamehel selline häda, et esimesel ja teisel astmel käib(aga jääb ka vähe hädiseks), kuid kolmandal jääb täitsa seisma(kui kojamees on kasvõi kesest klaasi ja paneb 3-nda astme, jääbki keset klaasi seisma)
Mis võiks põhjus olla?


RE: Kojamehe mootor - Rax - 10-12-2009

Tere
Mul oli ka sama probleem ja siis ütles üks vana mersumees kes on kogu oma elu tegelenud nendega,et viga on amordis mis asub kojamehe all plastiku all tuleb see ära tõmmata ja siis lasta kojamees akna keskele ja wd 40 üle lasta,et hakkaks liikuma korralikult ja see aitab !


RE: Kojamehe mootor - hannes_s - 10-12-2009

tegelt peaks kojamehel nii palju jõudu olema et palja käega kinni ei hoia(libiseb sõrmede vahelt ära ja saad haiget) üks viga on kindlasti õli puudumine, mootori harjased ja seal sees on veel sellised "rajad" mis ära kuluvad ja siis teatud kiirustel ei saa mootor piisavalt voolu.


RE: Kojamehe mootor - Po18 - 26-01-2010

Teeme siis vana teema aktiivseks ja mure järgmine.Panin mina kojamehe tööle üks päev ja tuli vähem kui pool klaasi ja jäi sieisma.Tulin autost välja ja kuulsin et kõriseb, nügisin käega vähe ja liikus edasi.Kui tagasi tuli siis seisis samas kohas jälle ja kõrises.Äkki mingi pilt kuidas algosadeks käib?


Tänud ette juba.


RE: Kojamehe mootor - imre16 - 26-01-2010

Po18 Kirjutas:Teeme siis vana teema aktiivseks ja mure järgmine.Panin mina kojamehe tööle üks päev ja tuli vähem kui pool klaasi ja jäi sieisma.Tulin autost välja ja kuulsin et kõriseb, nügisin käega vähe ja liikus edasi.Kui tagasi tuli siis seisis samas kohas jälle ja kõrises.Äkki mingi pilt kuidas algosadeks käib?


Tänud ette juba.

Mis auto sul on?


RE: Kojamehe mootor - Po18 - 26-01-2010

Autoks siis 124 kerega 200D aastast 91.


RE: Kojamehe mootor - galewiboegg - 27-02-2010

Samuti w124. Ja oli ca pool aastat samasugune probleem, et teinekord lausa uimerdas üle klaasi, kuni eile lõppes keset pilti ära ja ainult urises. Käega keerasin algasendisse ja koju sõitsin kellade ja eessõitja udutule järgi. Õnneks oli suht suvalise autopoe riiulil uus mootor olemas ja vahetusele kulus ca 1h, sh sai kõik hoovad ja ühendused ka ära õlitatud. Huvi pärast kruvisin vana mootori lahti ka - tiguülekandega veetav hammasratas oli hambutuks muutunud ja remontida pole seal midagi. Mootor maksis 970 krooni ja MB logot peal ei olnud muidugi. Kaua töötab, ei tea. Venekeelne lahtivõtmise juhend on ka olemas, kui huvi pakub, saada meil.


RE: Kojamehe mootor - kaspar - 01-03-2010

Ma arvan ,et kojamehe probleem lõppeb sellega ära kui kojamehe silinder puhtaks pesta ära määrida kokku tagasi panna.
Ja loomulikult tuleb ära vahetada kojamehe mootor. W202 on mootori hammasrattad plastmassist ning need annavad järgi suurema takistusega (nõrgeim lüli). See ,et kojamees jäi keset klaasi seisma on sellest tingitud. Plastikust hammasratta peal on vasest klemmid mis määrab ära kojamehe alg- ja lõpppunkti ja kui sealt mõne hambavõrra ülevisanud on need punktid nihkes.