28-02-2010, 09:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2010, 09:58 AM ja muutjaks oli Martin.)
v6sa Kirjutas:Nokside tuusamist need muidugi segavad...
Inimesed, hoidke pikivahet ja ärga paarutaga arutult.
Vaevalt, et nt. VAZ 21011-ga väga tuusata saab

Auto peab tegema seda, mida juht käsib, mitte juhile vastu hakkama. Kui ma tahan kiirendada (kasvõi ohuolukorras), kuid tema väidab, et on liiga libe ja pärsib hoopis mootoril jõudu, siis minu arust on see jama. Kui ma tahan seisma jääda aga auto meelest on veel liiga vara seisma jääda, siis on minu arust midagi natuke valesti


Muidugi mingitel hetkedel ma avastan ennast mõtlemast, et jube mugav ikka - veojõukontroll teeb oma tööd, mina ei pea enam jalaga veojõudu doseerima. Sama pidurdamisel - vajutad aga pedaali, auto otsustab, millal ta seisma jääb, kuid samas ei esine mitte mingisugust ebastabiilsust suuna hoidmisel. Mugav, kuid mitte asjakohane abi kõikidel juhtudel. Mind vb kõige rohkem selle elektroonika juures häribki see, et tal on kole omadus juhi meeled ja taju väga tuimaks teha
Nagu eespool mainiti - pole halba ilma heata.