18-02-2010, 12:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2010, 01:10 AM ja muutjaks oli wdb240.)
w124 Kirjutas:nukkvõlli asendi andur on küljes ainult selleks, et EZL süüteaju saaks teada, millise silindri töötakti ajal on tekkimas detonatsioon(kui üldse) ja siis ta saab juba järgmise töötakti ajal (selle silindri töötakti ajal, milles on kalduvus detonatsioonile) süüdet vajaduse korral hilisemaks keerata, et detonatsiooni vältida.
Ai kurja ja ongi nii. W124 tuline õigus. Vaatasin ka nüüd täpseid süsteemi töökirjeldusi. Ja kui nüüd järele mõelda, siis tuleb meelde ka ,et need vanemad keeravad oma nukka ainult ühest äärmusest teisse (varaseks,hiliseks). Igati loogiline, miks tagasisidet tarvis ei ole. Aga jh 1 silindri tuvastamist 116 ja 117 hoopis kõrgepinge jaoturi asendi anduriga ,VW 2.0 DOCH(KE) ja BMW 316, 318 omalajal ümber 4 kõrgepinge juhtme induktiivanduriga. Ei tea miks MB sellist lahendust kasutusele ei võtnud . Palju odavam toota kui igale mootorile oma lahendust välja mõelda. Aga võibolla polnud veel siis selliseid andureid :-)
arts24h Kirjutas:
Siis ei hakka minu vokk niipea sõitma enam, sest raha lihtsalt pole hetkel. Uus nuki andur ja jagaja kaas koos rootoriga teevad päris kena summa kokku
oot oot ega siis nüüd kõik kadunud veel ole.
KAS sa jagaja kaane pealt selle MUSTA katte oled ära võtnud?
Kui ei ,siis võta see ära ja viska ära . Tihti on selle alt läbilööki olnud ja uued rajad sisse põletanud. Kunagi üks sama mootoriga 124 tahtis tolle vea pärast hoopis meelsamini tagurpidi käima minna. Kui on ülelöögi jäljed, siis võta traathari ja harja need jutid maha. Puhasta kaas kergesti aurustuva ainega ära ja muidugi puhasta kõrgepinge juhtmete kattelutid ka seest poolt ära(sinna ka jäljed sisse põletanud). Üks nipp veel sulle sädeme tugevuse kontrollimiseks käepäraste vahenditega. On üks vana kuldne reeegel. Kui süütepool jaksab sädet lüüa läbi õhu massi 11mm ,siis jaksab ta seda teha ka silindris ,küünlal, surve all. Tavaliselt kui on viga süütepoolis või siis tema kõrgepinge juhtmes, siis üle 7-8 mm ei löö. Hakkab mujalt läbi lööma. Ära aga väga suuremaks kui 13mm seda vahet aja, sest muidi võibki hakata hiljem mujalt lööma
