16-02-2010, 09:45 AM
Täitsa uskumatu kohe. Iga kolmas postitus on teemal, et jõud kadunud, turbo ei tööta, käigukast peetis jne. Üldjuhul on tegu uute foorumlastega, kes pole veel mõistnud, et see on MB täiesti NORMAALNE käitumine. Ükskõik mis andur annab vale info ja auto lähebki avarii reziimi. Üldjulul peale uut käivitust viga mingiks ajaks kaob. Heal juhul annab diagnostika mingi selge vastuse ja peale mingit x andu vahetust on viga kadunud. Sitemal juhul aga vahetad ja vahetad ja jäädki vahetama...
Ma olen enne ka siin juba vaielnud, et see avarii reziim on nõder. Vaidluse teine pool aga ütleb, et see ju kaitseb autot... Minu seisukoht aga jääb samaks. Audi ja BMW küll nii naljalt autot avariisse ei lase ja kestavad küll - paremini isegi kui MB.
MB-l võiks standardis olla keset autot (ohutule nupu asemel) restart nupp.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Hoopis võiks teha kleepsu avariireziimi teemaga, et mures inimene ei peaks end registreerima ühe postituse jaoks. Ja siis kui ta oma mure kurdab, saab pähe ämbritäie sitta, et OTSI nupp on seal ja diagnostika seal...
Ma olen enne ka siin juba vaielnud, et see avarii reziim on nõder. Vaidluse teine pool aga ütleb, et see ju kaitseb autot... Minu seisukoht aga jääb samaks. Audi ja BMW küll nii naljalt autot avariisse ei lase ja kestavad küll - paremini isegi kui MB.
MB-l võiks standardis olla keset autot (ohutule nupu asemel) restart nupp.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Hoopis võiks teha kleepsu avariireziimi teemaga, et mures inimene ei peaks end registreerima ühe postituse jaoks. Ja siis kui ta oma mure kurdab, saab pähe ämbritäie sitta, et OTSI nupp on seal ja diagnostika seal...
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee