16-02-2010, 03:40 AM
3 süütepooli ja wasted spark süsteem on 2,8L ja 3,2L M104-del.
Need ka muidugi siis HFM engine management süsteemiga ja EFI-d juba. Fuel ja ignition mapid koos ühes karbis/ajus.
3L M104-le jäeti aga millegipärast ikka EZL süüteaju eraldi + 1 süütepool ja jagaja. Ja CIS-E vist ikka? Igatahes M104-del on juba ka detonatsiooniandurid ja see nukkvõlli asendi andur on küljes ainult selleks, et EZL süüteaju saaks teada, millise silindri töötakti ajal on tekkimas detonatsioon(kui üldse) ja siis ta saab juba järgmise töötakti ajal (selle silindri töötakti ajal, milles on kalduvus detonatsioonile) süüdet vajaduse korral hilisemaks keerata, et detonatsiooni vältida.
Käimaminekuks ikka 2 põhilist komponenti EZL süütesüsteemil: väntvõlli asendi andur (pöörlemiskiirus + hoorattal asetsevate magnetiliste segmentide järgi silindrite ü.s.s.) ning sisselasketorustiku hõrendus.
M103 pole kunagi tehtud nukkvõlli asendi anduriga.
Need ka muidugi siis HFM engine management süsteemiga ja EFI-d juba. Fuel ja ignition mapid koos ühes karbis/ajus.
3L M104-le jäeti aga millegipärast ikka EZL süüteaju eraldi + 1 süütepool ja jagaja. Ja CIS-E vist ikka? Igatahes M104-del on juba ka detonatsiooniandurid ja see nukkvõlli asendi andur on küljes ainult selleks, et EZL süüteaju saaks teada, millise silindri töötakti ajal on tekkimas detonatsioon(kui üldse) ja siis ta saab juba järgmise töötakti ajal (selle silindri töötakti ajal, milles on kalduvus detonatsioonile) süüdet vajaduse korral hilisemaks keerata, et detonatsiooni vältida.
Käimaminekuks ikka 2 põhilist komponenti EZL süütesüsteemil: väntvõlli asendi andur (pöörlemiskiirus + hoorattal asetsevate magnetiliste segmentide järgi silindrite ü.s.s.) ning sisselasketorustiku hõrendus.
M103 pole kunagi tehtud nukkvõlli asendi anduriga.