16-02-2010, 02:06 AM
Kui on wasted-spark ,siis on nuka andur lihtsalt pihustite jaoks vajalik. Säde käib ju ikka lampi. Selle töö arvutatakse puhtalt väntvõlli pealt. On tal siis töös 1 või 6 silinder..Tal pole vaja teada, kummas mats käib.
Kui juba igal silindril eraldi süütepool peal ,siis vaja jah süütejärjestust teada. Aga antud mootoril on see nuka ajastuse regullimiseks, kui tal jagajaga mootor. Selle pärast ma ka kerekoodi küsisingi. Ausaltöeldes mina küll peast ei tea kas 124 lõpp sai omale wasted-spark süütesüsteemi.(vist ikka 104 mootor sai ) Kerekoodist hakkab kõik pihta.
Kunagi oli selline lugu, et klient kurtis tiksu mootoris ja eriti kostis salongi ära .Küll sai seal uuritud ja puuritud et siis mis ja kus ja tuli välja, et tiks on kütuse pealevoolu torustikus. Esimese matsuga sai välja vahetatud pihustilatis hydroleevendi, et juu siis see õhtal ja pihustitest tulenev hüdrolöök torus tiksub . Aga imestus suur, kui ikka see tiks torustikus. Mis siis lõpuks selgus. Mootori tiksus süüdi nuka asendi andur. Kuna mootor ei näinud nuka asendit, siis ei osanud ta pihusteid eraldi juhtida ja hakkas kõiki korraga avama/sulgema. See aga põhjustaski üleliia suure hüdrolöögi toitesysteemi torustikus. See masin oli wasted-spark süütesüsteemiga ja kuigi tegemist oli rida 4 mootoriga arvan et rida 6 toimiks sama moodi. Nuka andur ei määra ära millal või mis silindrisse säde tehakse. Niikuinii tehakse koguaeg mõlemasse korraga. Üks võtab ainult tööst osa. Probleemiga maadleval foorumikaaslasel on aga ilmselt 103 mootoriga masin ja seal pole kindlasti nuka andurist vähimatki takistajat mootori käivitusel. Ikka tavalised vead. Säde kargab mujale süütejuhtmed läbi kui sääsevõrk ja lõpuks ka süütepool. Pange oma masinad tööle ja siis võtke pihustusprits. Pritsige oma töötava mootori juhtmestikku ja süütepooli veega. Usun, et nii mõnelgi ei lähe tükk aega enam masin tööle
Ärge siis ainult poodi silikon juhtmeid ostma minge. Need ei kõlba teie süsteemile. Sest lõpuks on teil veel uut süütepooli ka vaja, kuna viimane on ennast katki pingutanud nendest läbi löömisega.(halvemaljuhul ka süütplokk)

Kunagi oli selline lugu, et klient kurtis tiksu mootoris ja eriti kostis salongi ära .Küll sai seal uuritud ja puuritud et siis mis ja kus ja tuli välja, et tiks on kütuse pealevoolu torustikus. Esimese matsuga sai välja vahetatud pihustilatis hydroleevendi, et juu siis see õhtal ja pihustitest tulenev hüdrolöök torus tiksub . Aga imestus suur, kui ikka see tiks torustikus. Mis siis lõpuks selgus. Mootori tiksus süüdi nuka asendi andur. Kuna mootor ei näinud nuka asendit, siis ei osanud ta pihusteid eraldi juhtida ja hakkas kõiki korraga avama/sulgema. See aga põhjustaski üleliia suure hüdrolöögi toitesysteemi torustikus. See masin oli wasted-spark süütesüsteemiga ja kuigi tegemist oli rida 4 mootoriga arvan et rida 6 toimiks sama moodi. Nuka andur ei määra ära millal või mis silindrisse säde tehakse. Niikuinii tehakse koguaeg mõlemasse korraga. Üks võtab ainult tööst osa. Probleemiga maadleval foorumikaaslasel on aga ilmselt 103 mootoriga masin ja seal pole kindlasti nuka andurist vähimatki takistajat mootori käivitusel. Ikka tavalised vead. Säde kargab mujale süütejuhtmed läbi kui sääsevõrk ja lõpuks ka süütepool. Pange oma masinad tööle ja siis võtke pihustusprits. Pritsige oma töötava mootori juhtmestikku ja süütepooli veega. Usun, et nii mõnelgi ei lähe tükk aega enam masin tööle
