28-01-2010, 09:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2010, 09:58 PM ja muutjaks oli 92S500.)
eDiCk Kirjutas:Mezafanatt Kirjutas:projektikaks on siis s350 võtta? kui siuke asi ehitada siis pigem juba sel kerele, et täiuslik oleks. a see 4L mootor ei pidand vist hea olema, kolmene cdi parem?
Ma olen ka seda kuulnud et 4,0 cdi ei pidand kõige parem olema , et see sama 3,2 cdi pidi töökindlam olema.Samas olen inimeste käest kuulnud et kui neljast korralikult hooldada ei pidand ta eriti suur pea valu olema. Ex näis mis tulevik toob.Aga mõtte materjali on mul praeguseks küllaga .
Mulle see neljase mömin meeldiks ikka rohkemkapoti all . Ja astumise poole pealt hästi 3,2-se cdiga ei võrdle .
Tänud vastuste eest !
millest sa räägid? mingi jama, s400cdi 0-100kmt 7,8s e320cdi 8,0sek
ja hea 3,2 mootor hea chipiga annab 180kw
ja vahet sa üldse ei märka, v-o pärast mingit 170km/t
Jah, aga 400CDI mootorist saab chipiga 204kw ja 625nm..ning S320cdi 150kw liigub sajani 8.2sek. Aga see pole praegu oluline antud teemas
Minu esivanemal on sisuliselt tutikas r6 150kw s320 cdi lang (50kkm läbisõit, ostetud uuena) ja noh, see liigutab ennast suht kenasti raske kobaka kohta kuid samal kerel s400 on natuke ikka teisest puust imo. Remondi probleeme 400ste puhul võiks otsida vast megast läbisõitust või kehvapoolsest hooldusest..ei usu mina et see 400 väga sitt mootor on.
Kui hoiad korras ja hooldad siis ka kestab. Paljusid probleeme saab juba ennetada ja ära hoida..näiteks krdi longlife saata sinna samusesse ja vahetada õli 10kkm tagant, tegemist on ju suuremahulise biturbo mootoriga, mis ikka kõrvetab seda õli korralikult...Hoolduse ja remondi teemat antud loomadel tean kuna mul on omal audi märki kandev v8 commonrail biturbo diisel, mis on selle 400cdi analoog kui elektroonikat/pritset arvestada. Kerge temaga pole kui raipe saad doonoriks, aga v8 dünaamika on ikka v8 dünaamika olgu ta bens või diisel.
Pikk jutt - s*tt jutt
Ole aint mees ja tee ära, ideetasandil olevaid projekte on kõik foorumid täis. Imo oleks kõige lihtsam terve auto elekter (või siis kast+mootor+kellad+immod+command jne) koos saba ja sarvedega w140 kerele tõsta, vastaseljuhul sa seda eluilmas käima ei saa kui vägakõva kogemust/teadmisi pole. Kogu inff liigub ju can-bus, valgus kaablid ja igasugu muid kanaleid/protokolle pidi
Edit: kirjavead.