Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K : küsimus .mercedes benz w140 diisel.
#8
eDiCk Kirjutas:
Mezafanatt Kirjutas:projektikaks on siis s350 võtta? kui siuke asi ehitada siis pigem juba sel kerele, et täiuslik oleks. a see 4L mootor ei pidand vist hea olema, kolmene cdi parem?


Ma olen ka seda kuulnud et 4,0 cdi ei pidand kõige parem olema , et see sama 3,2 cdi pidi töökindlam olema.Samas olen inimeste käest kuulnud et kui neljast korralikult hooldada ei pidand ta eriti suur pea valu olema. Ex näis mis tulevik toob.Aga mõtte materjali on mul praeguseks küllaga .
Mulle see neljase mömin meeldiks ikka rohkemkapoti all . Ja astumise poole pealt hästi 3,2-se cdiga ei võrdle Smile .
Tänud vastuste eest !

millest sa räägid? mingi jama, s400cdi 0-100kmt 7,8s e320cdi 8,0sek
ja hea 3,2 mootor hea chipiga annab 180kw
ja vahet sa üldse ei märka, v-o pärast mingit 170km/t

Jah, aga 400CDI mootorist saab chipiga 204kw ja 625nm..ning S320cdi 150kw liigub sajani 8.2sek. Aga see pole praegu oluline antud teemas Icon_smile
Minu esivanemal on sisuliselt tutikas r6 150kw s320 cdi lang (50kkm läbisõit, ostetud uuena) ja noh, see liigutab ennast suht kenasti raske kobaka kohta kuid samal kerel s400 on natuke ikka teisest puust imo. Remondi probleeme 400ste puhul võiks otsida vast megast läbisõitust või kehvapoolsest hooldusest..ei usu mina et see 400 väga sitt mootor on.
Kui hoiad korras ja hooldad siis ka kestab. Paljusid probleeme saab juba ennetada ja ära hoida..näiteks krdi longlife saata sinna samusesse ja vahetada õli 10kkm tagant, tegemist on ju suuremahulise biturbo mootoriga, mis ikka kõrvetab seda õli korralikult...Hoolduse ja remondi teemat antud loomadel tean kuna mul on omal audi märki kandev v8 commonrail biturbo diisel, mis on selle 400cdi analoog kui elektroonikat/pritset arvestada. Kerge temaga pole kui raipe saad doonoriks, aga v8 dünaamika on ikka v8 dünaamika olgu ta bens või diisel.

Pikk jutt - s*tt jutt Icon_smile

Ole aint mees ja tee ära, ideetasandil olevaid projekte on kõik foorumid täis. Imo oleks kõige lihtsam terve auto elekter (või siis kast+mootor+kellad+immod+command jne) koos saba ja sarvedega w140 kerele tõsta, vastaseljuhul sa seda eluilmas käima ei saa kui vägakõva kogemust/teadmisi pole. Kogu inff liigub ju can-bus, valgus kaablid ja igasugu muid kanaleid/protokolle pidi Icon_smile

Edit: kirjavead.

Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: K : küsimus .mercedes benz w140 diisel. - Autor: R129 - 28-01-2010, 02:00 PM
RE: K : küsimus .mercedes benz w140 diisel. - Autor: S300 - 28-01-2010, 02:21 PM
RE: K : küsimus .mercedes benz w140 diisel. - Autor: eDiCk - 28-01-2010, 06:40 PM
RE: K : küsimus .mercedes benz w140 diisel. - Autor: 92S500 - 28-01-2010, 09:53 PM
RE: K : küsimus .mercedes benz w140 diisel. - Autor: eDiCk - 28-01-2010, 10:27 PM
RE: K : küsimus .mercedes benz w140 diisel. - Autor: eDiCk - 28-01-2010, 11:48 PM
RE: K : küsimus .mercedes benz w140 diisel. - Autor: eDiCk - 29-01-2010, 08:49 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes w222 näidikud Tann1882 1 344 11-11-2024, 02:07 PM
Viimane postitus: Mbclk200
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 890 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 591 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 723 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  Mercedes-Benz S 300 3.0 Turbodiesel om606 130kW cohiba 0 530 04-04-2023, 04:41 AM
Viimane postitus: cohiba
  W140 kesklukk ktmduke 1 651 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,193 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,632 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,233 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,313 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne