25-01-2010, 02:04 PM
Need nii nimetatud paneel filtrid ja koonus filtrid ei ole just kõige paremad lahendused.
Probleem siis selles ,et need on hõredamad ja lasevad tolmu rohkem läbi ning see ei ole õhukulu mõõtjale hea.
Teiseks on neid kahte sorti kuivelement ja märgelement (üle töödeldud spets õli- ja värvainega). Märgelemendil on muidigi see asi ,et õli rikub õhukulumõõtja ära.
Koonusfiltrid on muidigi meie Eesti seadusejärgi keelatud! Pidavat olema sisselaske süsteemi ümberehitus ja seda ei tohi olla. Auto peab olema valmistaja tehase kohane.
Ja ega need filtrid suurt mdagi juurde anna seda sellepärast ,et torustik on ju ikka sama suure läbimõõduga ega siis filter nii suureks takistuseks kah ole. Ja kui isegi on siis see ka suurt midagi juurde anna pritse süsteemiga autole aju annam ju ikka sama segu.
Tehase originaal asjade kohta siis järgnevalt:
Kasutatakse MANI toodangut kas siis koos Mercedese märgiga või ilma vahet ei ole.
Ja õliks peaks olema MOBILE 1 ESP formula 5w40
Küündlad on NGK toodang ja asenduseks BOSCH
parandage mind kui eksin.
Probleem siis selles ,et need on hõredamad ja lasevad tolmu rohkem läbi ning see ei ole õhukulu mõõtjale hea.
Teiseks on neid kahte sorti kuivelement ja märgelement (üle töödeldud spets õli- ja värvainega). Märgelemendil on muidigi see asi ,et õli rikub õhukulumõõtja ära.
Koonusfiltrid on muidigi meie Eesti seadusejärgi keelatud! Pidavat olema sisselaske süsteemi ümberehitus ja seda ei tohi olla. Auto peab olema valmistaja tehase kohane.
Ja ega need filtrid suurt mdagi juurde anna seda sellepärast ,et torustik on ju ikka sama suure läbimõõduga ega siis filter nii suureks takistuseks kah ole. Ja kui isegi on siis see ka suurt midagi juurde anna pritse süsteemiga autole aju annam ju ikka sama segu.
Tehase originaal asjade kohta siis järgnevalt:
Kasutatakse MANI toodangut kas siis koos Mercedese märgiga või ilma vahet ei ole.
Ja õliks peaks olema MOBILE 1 ESP formula 5w40
Küündlad on NGK toodang ja asenduseks BOSCH
parandage mind kui eksin.