14-01-2010, 09:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2010, 09:29 AM ja muutjaks oli 92S500.)
taaviw126 Kirjutas:Heinar Kirjutas:Ega jah see aku maha kakkumine on selline kahtlane värk. Aga ega täiesti tühi aku on sama hea. Autoaias sai käte värina saatel neid akusid maha võetud ka uuematel masinatel. Ainuke halb kogemus oli ühe A8 millel peale aku tagasi panekut sõitis katuseluuk lahti. Kui keegi on A8-ga kokku puutunud siis teab ehk, et seda enam lihtsalt kinni ei saa, sest lüliti on kolme asendiga ja kui lüliti on kinni asendis kuid luuk lahti, ei ole enam lülitit kuhugi keeratataaviw126 Kirjutas:Vii diagnosti või kaku iga õhtu aku juhe maha
Nii elektroonikat täis masinal aku juhtme pidev maha võtmine küll hea pole. Samas on kuulda olnud isenditest, mille mõni can-i plokk ei suuda magama minna.
Igatahes tasub uurida kas diagnostikas saab teada vigase koha või on ikka parem tester ja kaitsmete ükshaaval väljakiskumine.
Mitte et see siia teemasse puutuks aga: A8 puhul tuleb lihtsalt luugi pöördlüliti keerata lahtisesse asendisse ja siis kinnisesse tagasi ning ta läheb kinni, Või hoida all luugi nö ülestõstmis nuppu, siis ta läheb ka kinni või kui ka see ei aita siis võtad ülemise lampide paneeli ära, seal on 6kant võti ja koht kust saab luugi mehhaaniliselt 0-asendisse ehk kinni keerata.
Mis aga puutub CAN plokkide magamaminekusse, siis see aeg oli vist äkki 15min peale süüte välja keeramist? Kui palju on lubatud max mahalaadimine uuematel masinatel seistes?