13-01-2010, 01:31 AM
W220 airmatic vedrustus on sellise ülesehitusega, et amordid täidavad nii vedru kui amortisaatori ülesannet. Õhkpadi on vedru eest ning õliga reguleeritakse auto jäikust.
Esiamortidel saab vahetada õhkpatju eraldi, tagumistel selline võimalus paraku puudub - seega on remonditav AINULT esiamort ning sedagi juhul kui õhkpadi katki on. Õli hakkab lekkima reeglina solenoidi(?) vahelt (amordi küljes pisikesed risttahuka kujulised klotsikesed) ning see ei ole remonditav viga.
Ühe amordi hind on tõepoolest ~12-17k uuena kuid neid leidub ka kasutatuna. Sellisel juhul jääb hinnaklass kuskile 7k kanti tükk.
Läbikäidud tee, ärge spekuleerige huupi kui ei ole asjaga kokkupuuteid olnud.
Esiamortidel saab vahetada õhkpatju eraldi, tagumistel selline võimalus paraku puudub - seega on remonditav AINULT esiamort ning sedagi juhul kui õhkpadi katki on. Õli hakkab lekkima reeglina solenoidi(?) vahelt (amordi küljes pisikesed risttahuka kujulised klotsikesed) ning see ei ole remonditav viga.
Ühe amordi hind on tõepoolest ~12-17k uuena kuid neid leidub ka kasutatuna. Sellisel juhul jääb hinnaklass kuskile 7k kanti tükk.
Läbikäidud tee, ärge spekuleerige huupi kui ei ole asjaga kokkupuuteid olnud.