12-01-2010, 01:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2010, 02:05 PM ja muutjaks oli R129.)
Õhksüsteemiga on nagu kadalipp - väike leke põhjustab kompressori pideva töö (põleb läbi) seeomakorda põhjustab tühja padja millega õites lähevad padjad katki.
Eristada tuleb kahte asja - amorti ja õhupatja - mõlemad võivad läbi minna. Ega tal õhust amordid pole - ikka niiöelda tavaline amort gaasi (ja ilmselt kuskil ka õli) sees mille peal on õhkpadi - ok päris tavaline pole see amort sest seal sees käib amortiseerimine ikka enamus õhuga. Nii, et emb kumb võib tuksi minna. Parandada saab ülemist õhuleket.
Amordi hind uuena 14000.-
Ahjaa kogu kupatuse sees paikenb ka veel vedru nii, et veelgi üks võimalus veaks juures
Eristada tuleb kahte asja - amorti ja õhupatja - mõlemad võivad läbi minna. Ega tal õhust amordid pole - ikka niiöelda tavaline amort gaasi (ja ilmselt kuskil ka õli) sees mille peal on õhkpadi - ok päris tavaline pole see amort sest seal sees käib amortiseerimine ikka enamus õhuga. Nii, et emb kumb võib tuksi minna. Parandada saab ülemist õhuleket.
Amordi hind uuena 14000.-
Ahjaa kogu kupatuse sees paikenb ka veel vedru nii, et veelgi üks võimalus veaks juures
