11-01-2010, 05:44 PM
hannes_s Kirjutas:internetist lugedes on huvitaval kombel nii positiivset kui ga negatiivset vastukaja. teeb see "diesel purge" toode tõesti ka midagi paremaks???
Huvitav, mina pole negatiivset kohanud. Ja ei tahaks nagu uskuda ka, et puhastades mingit autoosa võõrollusest, mida tehases sinna plaanitud polnud, ei saa ta ju kuidagi pahasti mõjuda. Vastupidi.
(Noh, jah, jätame sellised ekstreemjuhud välja, kui ntx. mootor on xado vms imeaine poolt moodustatud võõrkeha täis ning kui see jama siis korraga lahti pääseb, ummistabki õlikanaleid jne...).
Ja kuna ma sellel teemal eesti saitidelt suurt midagi tarka (v.a. v6sa säästukateema, muidugi) ei leidnud, siis panen siia täpsemalt kirja ka.
4. Diesel purge e. diiselmootori kütusesesüsteemi süvapuhastus.
Mina tegin nii:
- läksin kohalikku külapoodi ja ostsin järgmised asjad:
See poodimineku teema, iseenesest, väga valutu ei olnud: olles trampinud Liqui Moly Eesti maaletooja kaupluseuksest sisse, hüppas kohe ligi üks tähtsa näoga müügimees: kas saan aidata.
Vastasin, et jah muidugi, et mul oleks vaja sellist ainet, millega diislipumpa ja pihusteid seestpoolt pesta ning niimoodi, et mootor pesu ajal ainult selle ainega töötakski. Ehk tahan seda otse pumpa valada...
Müügimees jäi enesekindlaks: ei, sellist asja meil küll ei ole; on ainult sellist ainet, mida kütusele LISADA, aga nii nagu Teie soovite, pole võimalik, nii ei tehta ja nii ei saa...
???
Selge.
Kui ei tehta, siis ei tehta - tuli see jama siis riiulitelt ise üles leida.
Muidugi, oli ta neil olemas ka ja isegi eestikeelne juhend peal, et võib raskematel juhtudel otse pumpa valada...
4 sotti sõitnud MB küll ei ole kõige raskem juhtum, aga noh; kaks pudelit ära ma ostsin...
Ehk loo moraal: mehed tundke toodet, mida müüte.
- Nestea pudeli jõin tühjaks ja kuivatasin seest hoolikalt. Korgi sisse lõikasin antenniaugu puuriga kaks auku:
- Tegin endale selgeks, kus on peale- ja kus tagasivool:
- hetkel küljes olevale jämefiltri sisendotsale kruvisin külge uue voolikujupi, mille juhtisin pesuainega täidetud pudelisse. Täitsa põhja.
- tagsivoolu ühendasin toru küljest lahti ja torkasin samuti pudelisse.
- Starterit.
- vahepeal jätsin seisma ja täitsin pudeli uuesti, mitu korda, niikaua, kui mõlemad pudelitäied puhastusainet olid ära põletatud. Ajakulu: umbes 5 - 10 minutit. Vblla ka rohkem. Mootorit kiusasin erinevas pööretevahemikus.
- Mingi tilk jäi ainet alles ka, selle valasin paaki.
- Siis kütusevoolikud originaali tagasi, mõlemad uued filtrid külge ja ongi valmis.
Kust midagi osta saab, mis maksab ja kus asub jne, leiab google-nimelisest teatmikust iga huviline üles.
Tasuta reklaami ebapädeva teenindamise eest ma tegema ei hakka.
Mootori gaasitamisest on viletsa kvaliteediga video siin.
Äkki kellelgi süttib mõni küünal selle gaasiandmisel tekkiva tiksu või mootori tuiamise kohta... - need vead ei muutunud.
Kuid mulle tundub, et soojalt käib puhtamalt, heitgaasid muutusid läbipaistvaks ja külmalt läheb veelgi paremini käima...