11-01-2010, 03:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2010, 06:10 PM ja muutjaks oli stihl.)
3.Remontööd
Vahepeal oli aega pisut nokitseda...
1. Spido seier väriseb ja spidokas ise teeb häält.
Piisas trossi mahavõtmisest, määrimisest ja korralikust paigaldusest. Trossi pöörlev element ise oli terve, kõik kiud korras aga lihtsalt täiesti kuiv ning liiga kurviliselt paigaldatud. Määrisin tavalise rattalaagrimäärdega.
2. Parem esituli näitab liiga madalale. Tulekinnituse plekimutter oli katki, mille asendasin uuega. Nüüd näitab õigesti...
3. Külmalt pikk käivitamine.
Kiirmõõtmine küünalde relee juurest näitas, et teine ja kolmas küünal olid läbi põlenud. Eirates kõiki mersumeeste reegleid (et ainult Bosch`i või Berut võib kasutada!) jooksin kohalikust hulgikast läbi ja ostsin kaks Densot. Töötavad suurepäraselt, külmalt hakkab paugust tuksuma...
Eks kunagi hiljem, kui sisselaske kogu täiega mingil põhjusel maha võtab (noh, ntx pump vaja vahetada vms), vahetab ka ülejäänud 4; kollektor-peal on neid suhteliselt nöök vahetada, kuigi võimalik.
4. Külmalt pöördeid ei hoia, tuleb pedaaliga ise kaasa aidata.
Toetudes Lauri postitusele kontrollisin kõigepealt ülepingereleed. Isegi manuali ei pidanud avama - releel oli skeem peale trükitud. Otste pealt mõõtes polnudki raske tuvastada, et sees kõik ühendused ei vasta skeemile. (abimeheks tavaline digitester). Olles ta ettevaatlikult noateraga avanud, selgus:
...et ühest kuumjootest oli saanud külmjoode...
Kolvi ja tinaga korraks vastu minnes sai asi korda. Isegi selle alu-plekist korpuse õnnestus peaaegu veatult relee selga tagasi tõmmata...
Enne käivituskatset kontrollisin igaks juhuks ka pumba küljes olevat solenoidi:
Tundus ilus, liikus vabalt ning panin sama targalt tagasi. Olles enne igaks petteks ka solenoidi toitejuhtmed ära vahetanud. Kokku neid (koos tempi anduri otsaga) vaid kolm oligi...
Nüüd võib juba öelda, et 50% mootori juhtmestikust on uus...
Traktori remont on ikka mõnus.
Tooresüsteem hakkas samuti tööle. Idee järgi peaks ta ka soojalt mootori tööd mõjutama - kui rool ntx lõppu keerata ja pump pooma hakkab; kui kont (mida osadel siin polegi!) käima panna või muu selline koormus mootorile tühikäigul anda, peaks ta pööret pisut korrigeerima...
Eitea, mul on praegu raske aru saada, sest tekkinud on uus probleem - pöörded kõiguvad. Ja päris tuntavalt.
Eriti soojenemise perioodil. Aga, vähemalt, pedaaliga enam aitama ei pea....
Pärast "purget" vaatab seda asja edasi.
Vahepeal oli aega pisut nokitseda...
1. Spido seier väriseb ja spidokas ise teeb häält.
Piisas trossi mahavõtmisest, määrimisest ja korralikust paigaldusest. Trossi pöörlev element ise oli terve, kõik kiud korras aga lihtsalt täiesti kuiv ning liiga kurviliselt paigaldatud. Määrisin tavalise rattalaagrimäärdega.
2. Parem esituli näitab liiga madalale. Tulekinnituse plekimutter oli katki, mille asendasin uuega. Nüüd näitab õigesti...
3. Külmalt pikk käivitamine.
Kiirmõõtmine küünalde relee juurest näitas, et teine ja kolmas küünal olid läbi põlenud. Eirates kõiki mersumeeste reegleid (et ainult Bosch`i või Berut võib kasutada!) jooksin kohalikust hulgikast läbi ja ostsin kaks Densot. Töötavad suurepäraselt, külmalt hakkab paugust tuksuma...
Eks kunagi hiljem, kui sisselaske kogu täiega mingil põhjusel maha võtab (noh, ntx pump vaja vahetada vms), vahetab ka ülejäänud 4; kollektor-peal on neid suhteliselt nöök vahetada, kuigi võimalik.
4. Külmalt pöördeid ei hoia, tuleb pedaaliga ise kaasa aidata.
Toetudes Lauri postitusele kontrollisin kõigepealt ülepingereleed. Isegi manuali ei pidanud avama - releel oli skeem peale trükitud. Otste pealt mõõtes polnudki raske tuvastada, et sees kõik ühendused ei vasta skeemile. (abimeheks tavaline digitester). Olles ta ettevaatlikult noateraga avanud, selgus:
...et ühest kuumjootest oli saanud külmjoode...
Kolvi ja tinaga korraks vastu minnes sai asi korda. Isegi selle alu-plekist korpuse õnnestus peaaegu veatult relee selga tagasi tõmmata...
Enne käivituskatset kontrollisin igaks juhuks ka pumba küljes olevat solenoidi:
Tundus ilus, liikus vabalt ning panin sama targalt tagasi. Olles enne igaks petteks ka solenoidi toitejuhtmed ära vahetanud. Kokku neid (koos tempi anduri otsaga) vaid kolm oligi...
Nüüd võib juba öelda, et 50% mootori juhtmestikust on uus...
Traktori remont on ikka mõnus.
Tooresüsteem hakkas samuti tööle. Idee järgi peaks ta ka soojalt mootori tööd mõjutama - kui rool ntx lõppu keerata ja pump pooma hakkab; kui kont (mida osadel siin polegi!) käima panna või muu selline koormus mootorile tühikäigul anda, peaks ta pööret pisut korrigeerima...
Eitea, mul on praegu raske aru saada, sest tekkinud on uus probleem - pöörded kõiguvad. Ja päris tuntavalt.
Eriti soojenemise perioodil. Aga, vähemalt, pedaaliga enam aitama ei pea....
Pärast "purget" vaatab seda asja edasi.