11-01-2010, 12:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2010, 12:52 AM ja muutjaks oli Sm.Tihhonov.)
Kuulge kodanik Stihl. Ilmselt peab meie ekipaaz tulema garaazi juurde teid korrale kutsuma. Antud juhul ei ole meil tegemist 55. aasta tõllakujulise Jaguariga või 70-te alguse hardtop poniautoga. Praegu vaatame me otsa 87. aasta peresedaanile, diiselmootoriga ning rohelist värvi. No et hää odavalt kulgeda, olles samal ajal ümbritsetud kvaliteediga. Aga teie hakkate jälle perutama. Selle asemel et masinal pidevalt tuli all hoida ja taksole hagu anda, trükite välja viiekümne realise listi originaal varuosadest. Lukoili sooduskaardi asemel taotlete te Silberauto kliendikaarti . Pluss siis veel umbes sada päevakorrapunkti, mis hiljemalt suve alguseks tehtud peaks olema. Minusugusel on seda muidugi huvitav lugeda ja kaasa mõelda, kuid mulle näib, et te raiskate oma talenti.
Minu hinnangul on loetletud nimekirjast üks suurimaid ja kulukamaid probleeme see teel ujutamine. Surnud tagasild on üks peamisi põhjusi, miks täiesti toimivad vanad diiselmersud turul käest kätte käivad. Muidu võiks ju nendega veel kaua sõita, kuid paljud ei raatsi tagasilda korda teha. W124 tagasild on üsna keeruka lahendusega ning kulukas remontida. Jupid üksikuna ei maksa küll palju, kuid nende ühikute arv on hirmuäratavalt suur (äkki oli 32 puksi).
Istmete pesuga saad sa muidugi hullu vatti näha. Keemilisega pole üldse mõtet üritada. Kisud katted maha, pesed nad vannis pesupulbriga ilusti puhtaks, riputad kuivama ja lähed rahulolevalt magama. Aga kuivamisega tekivad hommikuks jälle sitarandid peale. Vannud, pesed uuesti, ning ise ka ei usu, et ka kolmanda korra järel on ikka sitaviirud polstril. Kanga all on mingi ultra paks ja tihe naturaalvilla ja tehiskiudude segust matt (autoistme kohta liiga kvaliteetne materjal jälle), ning loputa palju tahad, sealt aurab ikka kuivamise ajal uus saast jälle pinnale. Lõpuks tood ikka poest Vanish pesuvahu ja viimase korra niisutad ainult hästi õhukese pinnakihi.
Aga muidu on tore. Kiidan valikut. Mis Diamond seeria universaalist sai?
Minu hinnangul on loetletud nimekirjast üks suurimaid ja kulukamaid probleeme see teel ujutamine. Surnud tagasild on üks peamisi põhjusi, miks täiesti toimivad vanad diiselmersud turul käest kätte käivad. Muidu võiks ju nendega veel kaua sõita, kuid paljud ei raatsi tagasilda korda teha. W124 tagasild on üsna keeruka lahendusega ning kulukas remontida. Jupid üksikuna ei maksa küll palju, kuid nende ühikute arv on hirmuäratavalt suur (äkki oli 32 puksi).
Istmete pesuga saad sa muidugi hullu vatti näha. Keemilisega pole üldse mõtet üritada. Kisud katted maha, pesed nad vannis pesupulbriga ilusti puhtaks, riputad kuivama ja lähed rahulolevalt magama. Aga kuivamisega tekivad hommikuks jälle sitarandid peale. Vannud, pesed uuesti, ning ise ka ei usu, et ka kolmanda korra järel on ikka sitaviirud polstril. Kanga all on mingi ultra paks ja tihe naturaalvilla ja tehiskiudude segust matt (autoistme kohta liiga kvaliteetne materjal jälle), ning loputa palju tahad, sealt aurab ikka kuivamise ajal uus saast jälle pinnale. Lõpuks tood ikka poest Vanish pesuvahu ja viimase korra niisutad ainult hästi õhukese pinnakihi.
Aga muidu on tore. Kiidan valikut. Mis Diamond seeria universaalist sai?
Terve aasta poole aastaga