10-01-2010, 05:26 PM
Mõned faktid:
1. Punnsilm roostetab nagu Lada.
2. Enamus taksodel on nahksisu.
3. Enamus taksosid on väikeste mootoritega ja classicud
4. Esisild peaks kestma vähemalt 100k km ja ei ole midagi hullu, jupid on väga soodsad, aga tasub kasutada ainult kvaliteetseid osi.
5. Enamus w210 diisleid on sõitnud 500+k km!
6. Jutt igiliikurist on müüt, iga auto kestab kui teda korralikult hooldatakse ja HOITAKSE!
7. Kui aastane läbisõit on <10000km siis pole diislil mingit mõtet, kulud on suuremad kui bensukal.
8. MB 4matic kõlbab hästi paigalt stardiks, kui rattad ei libise on tegu tavalise tagaveolisega. Audil ja Volkkaril on tegu pideva 50:50 neliveoga ja sõiduomadused libedaga paremad ...aga enamus inimesi ei kasuta never sellisel otstarbel (suurtel kiirustel külg ees kürve läbides näiteks) oma auto 4vedu, seega ilmselt pole vahet milline veoskeem. 4Maticut on oluliselt kallim remontida võrreldes Audi esivedu vs 4vedu.
9. Mõistlik oleks valida 00-02a mudel ja Silberi ajalooga, siis hooldused, läbisõidud ja avariid kõik ilusti näha.
10. Selle sajandi japsid on arengust umbes 10a maas, 05a japs = 95a saksalane. Näide, tänapäeva japsi stabiilsuskontroll toimib oluliselt kehvemini kui 10a vana sakslase oma, rääkimata sõiduomadustest ja kõigest muust. Japside eeliseks on muidugi see, et neil pole nii palju asju mis võivad katki minna, näiteks tõukeratas vs mägiratas.
Sõber ütles päris tabavalt, Mazda 6'st E-klassi istudes oli sama vahe mis Lada'st Mazda 6'te.
1. Punnsilm roostetab nagu Lada.
2. Enamus taksodel on nahksisu.
3. Enamus taksosid on väikeste mootoritega ja classicud
4. Esisild peaks kestma vähemalt 100k km ja ei ole midagi hullu, jupid on väga soodsad, aga tasub kasutada ainult kvaliteetseid osi.
5. Enamus w210 diisleid on sõitnud 500+k km!
6. Jutt igiliikurist on müüt, iga auto kestab kui teda korralikult hooldatakse ja HOITAKSE!
7. Kui aastane läbisõit on <10000km siis pole diislil mingit mõtet, kulud on suuremad kui bensukal.
8. MB 4matic kõlbab hästi paigalt stardiks, kui rattad ei libise on tegu tavalise tagaveolisega. Audil ja Volkkaril on tegu pideva 50:50 neliveoga ja sõiduomadused libedaga paremad ...aga enamus inimesi ei kasuta never sellisel otstarbel (suurtel kiirustel külg ees kürve läbides näiteks) oma auto 4vedu, seega ilmselt pole vahet milline veoskeem. 4Maticut on oluliselt kallim remontida võrreldes Audi esivedu vs 4vedu.
9. Mõistlik oleks valida 00-02a mudel ja Silberi ajalooga, siis hooldused, läbisõidud ja avariid kõik ilusti näha.
10. Selle sajandi japsid on arengust umbes 10a maas, 05a japs = 95a saksalane. Näide, tänapäeva japsi stabiilsuskontroll toimib oluliselt kehvemini kui 10a vana sakslase oma, rääkimata sõiduomadustest ja kõigest muust. Japside eeliseks on muidugi see, et neil pole nii palju asju mis võivad katki minna, näiteks tõukeratas vs mägiratas.
Sõber ütles päris tabavalt, Mazda 6'st E-klassi istudes oli sama vahe mis Lada'st Mazda 6'te.