Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W210 eeldatav reaalne kulu - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: W210 eeldatav reaalne kulu (/showthread.php?tid=16439)

Lehed: 1 2


W210 eeldatav reaalne kulu - Runover - 10-01-2010

Tere, olen uus kasutaja.

Alustaksin väikesest sissejuhatusest. Hetkel ma ei oma ühtegi autot ja pole ka ühtegi isiklikult siiani omanud. Seega olen väga keerulise valiku ees, “Millise auto kasuks otsustada?”. Olen vaadanud ja uurinud uuemaid japse ja odavama otsa uuemaid sakslasi aga need ei meeldi mulle (mugavus on neil teisejärguline ja müra isolatsioon samuti). Autod, mis meeldivad on aga pool milli ja enam maksvad, millede liising kohe kuidagi ei mahu eelarvesse. Interneti avarustes ringi surfates täheldasin autolehes MB E-klassi (w210 kerega) ülevaadet. See mudel vist pidi olema üks viimaseid autotööstuse nn igiliikureid (või kehtis see ainult W124 kohta). Seda mõistagi siis, kui nende eest mõistlikult hoolt kantud.

Olen praegu valiku ees, kas osta selle sajandi väljalaske japs või eelmise sajandi lõpu väljalaske sakslane (näiteks MB w210). Valikus olevad japsid on kesise varustusega ja jäiga vedrustusega või koleda keredisainiga (lühidalt: ei meeldi). Samas, kui Mercedes-Benz ostuks läheb, siis eelistaksin ainult nahksisuga ja keskmisest parema varustusega mudelit. Selliste merssude hinnad on hetkel vahemikus 60-100k (ma räägin kuni 2001a mudelitest). Ma kujutan juba ette, et sellise auto eest tuleb korralik kopikas remondi alla panna. Samas väga raske on hinnata, kui suur see korralik kopikas ikka on kui kogemust pole. Kui aus olla, siis uuema japsi eest pean puha liisingu eest maksma ala 30-40k aastas, sellele otsa kasko, bensa kulu ja üllatus remondid (ei saa kunagi välistada), rehvid jne. Tõenäoliselt uuema auto bensa kulu ja jooksev remondi kulu aastas oleks 10-20k kandis (koos liisinguga aasta kulu kokku ala 60k). See arvestus tehtud eeldusel, et mu esimese aasta eeldatav läbisõit peaks mahtuma 7000km sisse, sest peamiselt kasutaksin autot tööle sõitmiseks (45% maanteel ja 55% Tallinnas). Järgnevatel aastatel läbisõit tõenäoliselt kasvab, sest auto harjumused kindlasti süvenevad RolleyesIcon_smile. Kui rääkida vanemast MB-st , siis saaks auto praktiliselt kogu summas välja osta ja raha, mis muidu läheks liisingu makseks, panna remondi alla. Tulemuseks peaks olema aastalõikes sama raha eest kõvasti mugavam auto (see on praegu minu teooria Icon_smile). Bensiini kulu vanema MB puhul poleks mul valuteemaks seni kuni linnas kulu jääks alla 15L sajale. Pealegi ma ei ole eriline kihutaja tüüp, mulle meeldib rohkem rahulikult veereda ja nautida vaikses salongis head musa.

Nüüd siis põhiliste küsimuste juurde.
- Väidetavalt w210 nõrgimaks osaks on esisild. Kui nõrk on nõrk, st kui tihti peab remontima ja mis oleks eeldatav kulu (nominaal aasta stsenaarium ja halvim stsenaarium)? Tegelt huvitaks teave kogu veermiku kohta.
- Kui töökindlad on mootorid ja automaatkastid? Kiidetakse 2,7 diislit aga neid nahksisuga pole praktiliselt üldse müügis. Peamiselt on kõikvõimalike teisi mootori kombinatsioone. Kas võib eeldada, et 200tkm-230tkm (või peaks arvestama eeldatavat reaalset 300tkm-500tkm) läbinud sõiduk on võimeline veel omaniku “muretult” 60tkm teenima? Muretu all pean silmas, et ei pea kogu mootorit või käigukasti välja vahetama. “Pisiremondid” ja muud jooksvad hoolduskulud pean ma normaalseks kuluks. Poleks ka paha teada, milline oleks keskmine mootori “pisiremondi” kulu aastas sellise vana auto puhul.
- Rooste. Kui suur probleem see on? Kas see probleem piinab peamiselt mölgitud või kehvasti hooldatud isendeid (need vist enamus) või ka hästi hoitud autosid?
- Mida kujutab endast MB nelikvedu? On see midagi sarnast nagu VW neli motion või pigem Audi quatro? Kui palju lisakulu tähendaks sellise auto veermiku hooldus?


Mõned näited müüdavatest isenditest, mis on silma torkanud. Need peaksid andma hea ülevaate sellest, millise varustusega sooviks osta.

Kahtlane variant: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/789/auto_php-id=521789-www_auto24_ee.html

Huvitav varianti: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/515/auto_php-id=639515-www_auto24_ee.html

Vähem varustust aga piltide järgi tundub väga korraliku salongiga olevat: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/392/auto_php-id=641392-www_auto24_ee.html

Ühtegi neist pole veel vaatamas käinud. Mõtlesin ennem uurida, mida kostavad antud mudelit omavad või omanud kasutajad. Võib olla pole mõtet üldse MB ostu peale mõeldagi.
Ootaks teie poolseid kommentaare ja professionaalset arvamust.


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - ReinGSM - 10-01-2010

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9297


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - Runover - 10-01-2010

Tänud kiire reageerimise eest. Olen seda artiklit autolehes hoolega lugenud. See on küll ülevaatlik aga ta ei anna mulle eeldatavatest kuludest mitte mingit aimu. Lisaks sellele on antud artikkel kirjutatud aastal 2006. Nüüd on aga juba 2010a käes. Lisaks sellele on kindlasti kaks eriasja, kas auto on 7a vana või 12a vana.


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - Laur - 10-01-2010

Kui kindel, et nahk ja veelkord nahk siis otsi omale istmesoojendustega mudel. Ilma on talvel ikka väga jube.


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - Runover - 10-01-2010

Eelistus oleks nahk aga kui peaksin sattuma mõistliku tekstiilpolstriga isendi peale, siis kindlasti kaaluksin ka seda. Naha eelistus tuleneb osaliselt ka sellest, et sedasi kõigi eelduste kohaselt õnnestub vältida endiseid taksosid, millede läbisõit võib osutuda armatuuril näidatust mitte 2 korda vaid 6 korda suuremaks.


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - taaviw126 - 10-01-2010

Ma ostaks japsi selle raha eest:S


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - mkik - 10-01-2010

no mina olen w210 igati rahul. Palju mugavam ja inimlikum kui mingi japsi junnEusa_whistle


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - taaviw126 - 10-01-2010

Ma näen luupainajaid ühest sellisest mersust mida ma altpoolt nägin kui ta tõstuki otsas oli. 99 aasta oma oli. Mul on 01(kopikas) originaal värvi all ja pole täppi ka kuskil. Ja auto vanus hakkab lähenema 40 aastale.


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - Laur - 10-01-2010

Võin sulle ühte teist 99a. masinat näidata millel on tõesti täpp põhja all ja kogu lugu.
Kopikat võid aia käruga võrrelda, ühtemoodi mugavad mõlemad.


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - marek - 10-01-2010

Mõned faktid:

1. Punnsilm roostetab nagu Lada.
2. Enamus taksodel on nahksisu.
3. Enamus taksosid on väikeste mootoritega ja classicud
4. Esisild peaks kestma vähemalt 100k km ja ei ole midagi hullu, jupid on väga soodsad, aga tasub kasutada ainult kvaliteetseid osi.
5. Enamus w210 diisleid on sõitnud 500+k km!
6. Jutt igiliikurist on müüt, iga auto kestab kui teda korralikult hooldatakse ja HOITAKSE!
7. Kui aastane läbisõit on <10000km siis pole diislil mingit mõtet, kulud on suuremad kui bensukal.
8. MB 4matic kõlbab hästi paigalt stardiks, kui rattad ei libise on tegu tavalise tagaveolisega. Audil ja Volkkaril on tegu pideva 50:50 neliveoga ja sõiduomadused libedaga paremad ...aga enamus inimesi ei kasuta never sellisel otstarbel (suurtel kiirustel külg ees kürve läbides näiteks) oma auto 4vedu, seega ilmselt pole vahet milline veoskeem. Smile 4Maticut on oluliselt kallim remontida võrreldes Audi esivedu vs 4vedu.
9. Mõistlik oleks valida 00-02a mudel ja Silberi ajalooga, siis hooldused, läbisõidud ja avariid kõik ilusti näha.
10. Selle sajandi japsid on arengust umbes 10a maas, 05a japs = 95a saksalane. Näide, tänapäeva japsi stabiilsuskontroll toimib oluliselt kehvemini kui 10a vana sakslase oma, rääkimata sõiduomadustest ja kõigest muust. Japside eeliseks on muidugi see, et neil pole nii palju asju mis võivad katki minna, näiteks tõukeratas vs mägiratas. Smile

Sõber ütles päris tabavalt, Mazda 6'st E-klassi istudes oli sama vahe mis Lada'st Mazda 6'te. Smile


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - mkik - 10-01-2010

taaviw126 Kirjutas:Ma näen luupainajaid ühest sellisest mersust mida ma altpoolt nägin kui ta tõstuki otsas oli. 99 aasta oma oli. Mul on 01(kopikas) originaal värvi all ja pole täppi ka kuskil. Ja auto vanus hakkab lähenema 40 aastale.

Minagi võin sulle näidata 97 aasta punnsilma millel 2 imepisikest roostetäpikestThumbsup


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - taaviw126 - 10-01-2010

Njah, tõsijutt. Aga pilt oli sellegi poolest õudneSmile Ei tahaks kellegagi vaielda aga enda tutvusringkonnas on nn uuemapoolsete mersudega ainult negatiivsed kogemused. Eriti W220. Ise eelistan igapäeva sõiduks praegu sellist masinat mis mind kindlalt ja turvaliselt ning odavalt kohale viiks, sest ei viitsi jala liikudaSmile Ilusa ilmaga ajan 126 välja ja pesen ja vahatan teda veits. Siis kui kappi ja panka enam viiesajased ei mahu siis ostan endale rahaaugu(nt w220). Aga jah- igakuine sissetulek paneb kõik paikaSmile
Maitse üle ei vaielda vaid kakeldakseSmile Kuna läbi foorumi raske kakelda siis las ta jääbSmile


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - taaviw126 - 10-01-2010

Laur Kirjutas:Võin sulle ühte teist 99a. masinat näidata millel on tõesti täpp põhja all ja kogu lugu.
Kopikat võid aia käruga võrrelda, ühtemoodi mugavad mõlemad.
Kui sa ütled, et kopikas pole mugav, siis sa pole ise sõitnud ühegagiSmile Mul on kaks mersut ja kopikas linnas on vaata, et sama mugav. Ma räägin vedrustusest siin. Jamaks läheb maanteel. Kui ei usu tule külla, saad sõitaSmile


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - Blue Chip - 10-01-2010

Teemaalgatajale:
Punnsilm võib rootstetada ja võib mitte roostetada. Oman 98a 300td'd ja sellel põhi täitsa Ok.
"punnsilm" on paljuski w124 juppidega ja need ei ole kallid. Olen auto remondile kulutanud 2,5 aasta jooksul koos tööga ca 15000 (sisaldab õlisid).

Arvan, et kõige olulisem on leida korralik isend, millel originaalläbisõitu alla 300K ning masinat on hoitud. Kui leiad sellise mis tundub korralik, ära osta teda emotsiooni ajel ära vaid vii mehhaaniku juurde üle vaatamiseks (parim paarsada krooni, mis sa kulutada võid).

w210, kui ta on heas korras, on suurepärane sõiduk, mille hinna ja kvaliteedi/mugavuse suhe suurepärane.


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - priis - 11-01-2010

Blue Chip Kirjutas:Teemaalgatajale:
Punnsilm võib rootstetada ja võib mitte roostetada
tere,
eks ta sõltub ikka sellest, et mis tingimustes ja kui palju auto kulgenud ning kuis liikurit hooldatud ja hoitud on.
mul on siin nii, et oman W208-at aastast ´98 ja ei ole hetkeks pidanud ühegi ´rebasepojaga´ silmitsi seisma  Eusa_whistle

parimat
[Pilt: lipud.png]


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - arvi02 - 11-01-2010

Blue Chip Kirjutas:Teemaalgatajale:
Punnsilm võib rootstetada ja võib mitte roostetada. Oman 98a 300td'd ja sellel põhi täitsa Ok.
"punnsilm" on paljuski w124 juppidega ja need ei ole kallid. Olen auto remondile kulutanud 2,5 aasta jooksul koos tööga ca 15000 (sisaldab õlisid).

Arvan, et kõige olulisem on leida korralik isend, millel originaalläbisõitu alla 300K ning masinat on hoitud. Kui leiad sellise mis tundub korralik, ära osta teda emotsiooni ajel ära vaid vii mehhaaniku juurde üle vaatamiseks (parim paarsada krooni, mis sa kulutada võid).

w210, kui ta on heas korras, on suurepärane sõiduk, mille hinna ja kvaliteedi/mugavuse suhe suurepärane.


Mul 99 aasta punnsilm ja ei roosteta peaaegu yldse... paar täppi. Aga iga kevad olen lasnud korrosioonit6rje teha ja siis kestab kyll kere. Ja autot yleval pidada oli mulle oodatust odavam.


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - Laur - 11-01-2010

taaviw126 Kirjutas:Kui sa ütled, et kopikas pole mugav, siis sa pole ise sõitnud ühegagiSmile Mul on kaks mersut ja kopikas linnas on vaata, et sama mugav. Ma räägin vedrustusest siin. Jamaks läheb maanteel. Kui ei usu tule külla, saad sõitaSmile

Tegelikult päris kopikaga ehk siis 2101 polegi sõitnud, olen käinud 2106 LUX´iga  < Icon_twisted korra Tallinn-Viljandi otsa, siiani on meeles kui kangeks võttis.
Aga kopikat võiks proovida küll.

Ega see kogematta sinu oma pole?


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - taadu - 11-01-2010

Oman ka W210 1999a. läbisõit (ja seda võib päris uskuda kuna korralik hooldusvihik auto ostust alates, näitas keskmist aastast läbisõitu alla 20 000 aastas) on hetkel 179 000. Ise sõitnud veidi üle kahe aasta ja suht muretult. Esisilla üle ei kurda. Olen vahetanud rooliotsa, sharniiri, stabilisaatori abiõla ja muud pisemat pudipadi. Senine remondikulu kokku jääb alla 10 000 krooni. + korralised hooldused. Kerel ikka täkked peal on ja vasaku esimese külgmise suunatule juures märgata rooste teket. Ühtin eespool kõnelejatega. Leia korralikult hooldatud mudel ja naudi seda. Mina leppisin 2,2 CDI mootoriga. Muidugi on 2,7 asisem ja 3.2 lausa hea. Paraku neid ka raskem leida.
Seniste kogemuste põhjal võin küll seda marki soovitada aga tahaks üle toonitada et pigem osta paremas korras ja kallim automaatkastiga auto ning lihtsa sõida.
Küsiks veel, miks huvitud nii väikese aastase läbisõidu ja suht suure linnasõidu osakaalu juures diislit? Lühikesed otsad ja väike läbisõit sobivad bensiinimootorile hoopis enam.


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - taaviw126 - 11-01-2010

Laur Kirjutas:
taaviw126 Kirjutas:Kui sa ütled, et kopikas pole mugav, siis sa pole ise sõitnud ühegagiSmile Mul on kaks mersut ja kopikas linnas on vaata, et sama mugav. Ma räägin vedrustusest siin. Jamaks läheb maanteel. Kui ei usu tule külla, saad sõitaSmile

Tegelikult päris kopikaga ehk siis 2101 polegi sõitnud, olen käinud 2106 LUX´iga  < Icon_twisted korra Tallinn-Viljandi otsa, siiani on meeles kui kangeks võttis.
Aga kopikat võiks proovida küll.

Ega see kogematta sinu oma pole?
Sorry OT. Maanteel ei kannata sõita jah. See ei ole kahjuks/õnneks minu kopikas. Mul on täis originaal 47 000 km läbisõitnud ülikorralik kopikas. Hele sisu ja puha. Ma olen selline originaali ja kroomi sõberSmile


RE: W210 eeldatav reaalne kulu - marek - 11-01-2010

taaviw126 Kirjutas:Mul on täis originaal 47 000 km läbisõitnud ülikorralik kopikas.
Mitmes ring? Smile