06-01-2010, 06:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2012, 01:55 PM ja muutjaks oli stihl.)
v6sa Kirjutas:Rooste ilmselt omanikku ei hirmuta...
Täpselt nii.



Vahel mõtlen, et võiks isegi rohkem. Mis viib meid kolmanda, minu jaoks kõige vähemolulisema teema jurde:
3. Kosmeetilised vead; nimekiri töödest, mis vaja teha:
+ Parem esitiib tõsise auguga. Ilmselt lihtsam on vahetada terve tiib (originaalosa, kindlasti) ja värvida õigesse tooni.
- Vasak esitiib vahetada originaaltiiva vastu. Praegu on küljes B-osa
- Tagakoopaääred vahetada + tagatiivad värvida. Ilmselt sisemiste tiivaäärtega sama teema (et päev otsa tolmu ja hirmu ja keevitustraati...

+ Juhiuks liistu alt roostes - uks vahetada
+ Istmetel nahk vahetada, ilmselt jään mushroom sisu juurde.
- Põhjavaip, esimatid põhjalikult pesta.
+ Vasak esimene tungikoht roostes - karp vahetada
+ Parem esitule klaas vahetada korraliku vastu.
+ Esisuunad vahetada originaalide vastu, kui kusagilt leiab. Sõber jupimüüja ükspäev siin nuttis, et, näe, hulka varuosi tuli prügimäele viia - keegi pole juba 5a küsinud ka mitte. 124 tulering on tal raudselt olemas...ega vast seegi enam mingi minevkaup ole...

+ Esiuksepolstrite kattematerjal irdub aluspapi küljest - teised uksepolstrid leida.
- Auto üle värvida. Värvitoon kaalumisel...(kas must, tumeroheline metallik või tumesinine metallik)
Sisepuhastuse võiks ette võtta pärast seda, kui suuremad tunkega sisse-väljakäimised tehtud.
Kevadel vaatab seda rooste asja.
Ja tõenäoliselt harjutab maalritööd selle projekti peal ise.