06-01-2010, 05:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2012, 11:00 AM ja muutjaks oli stihl.)
Esimene mulje.
Jah, koju ta jõudis, ja kerenumber räägib järgmist:
VIN: WDB1241301A439374
Mudel: 300 D
Kere: 1241301A439374
Mootor: 603912 10 025529
Kast: 717430 00 649781
Müügi kuupäev: 20.02.87
Müüdud tootja oma firma töötajale (minimaalselt töötanud 12 kuud; ilmselt sai ostja ka kõvasti alet või koguni omahinnaga...)
Sisu: helebeežh riie (mushroom cloth = seeneriie???, misiganes see tähendab)
Välisvärv: heleroheline (261 willow green*)
Läbisõid spidol: 378015km. See MB-meeste väljend "usumeeter" on täiesti asjakohane sõna, muarust. Ka mulle meeldib uskuda, et ongi alla nelja soti läbisõit...
Lisadega väga "lõhkuma" pole mindud: kat. luuk, sooj. peeglid, mehh. antenn + tagakõlarid, veokonks, esiistme käetugi.
Mõned pildid, mis tegin auto esmakordsel nägemisel: (loomulikult, autot minnakse alati öösel ostma, siis on vead vähem näha ja emotsioonid ruulivad.. )
Mis mulle selle auto juures meeldis ja miks ma just selle kasuks otsustasin:
- hele sisu. Küll ropult määrdunud, aga see on juba delo tehniki...ja sinist sisu ma kannataks ainult Jaguari juures.
- Suures osas on tegu originaalvärviga. Roostet muidugi on, aga seda pole keegi (oskamatult) parandanud.
- kereplekid on suures osas siiski pigem sirged, kui kõverad. Ja tehasepoltidega kinni.
- 6 silindriline mootor, mis käis ühtlaselt ning jõuliselt. Õlikork, mis sai töötamise ajal lahti keeratud, imeti gaasi andes kaane külge. Väljalase on vähemalt soojast peast puhas.
- et kõik, vähemalt tundub, on tehase paigaldus: mootor on originaal, kast samuti, sisu ka. (90% ülejäänud odavatest 124jadest, mida vaatasin, olid kõik Legod - mootor vahetatud; kast vahetatud; kapott vahetatud jne.) Üldse jätab ta mulje nagu oleks 20 aastat olnud vanainimese kirikuskäimise auto - ei mingeid valuvelgi, toonklaase jm noore inimese stuffi...
- juhiistme nurk, mis on terve. Tüüpilisel 124jal ju miskipärast pole. (Kaua kestab 124ja juhiistme nurk, kas keegi teab? 400? 600? Rohkem vaevalt...Sõltub, muidugi, ka istmekatete kasutamisest jne)
- see roheline värv. Paar musta autot mul juba on, valgeid samuti peotäis; sinist (sisu on neil suht jube) ei tahtnud ja rohkem võimalusi väga ei olegi...
- kütusekulu. Kohe esimesel päeval pärast ostu sai paak valamistoru servani täis lastud, 100km-i sõidetud ja uuesti bensukasse. 6,22l läks peale, mis on suht hämmastav; nii ökot ja samal ajal poolteist tonni kaaluvat autot pole mul veel olnudki...
Mis ei meeldinud (aga ei sega):
- radika on keegi juba automaadi oma vastu vahetanud. Automaati tahaks ise vblla kunagi isegi paigaldada, aga siis juba kõik ja korraliku.
- rooste. Kuna Eestis alates aastast 2005.
- kont puudub. Õnneks saab seda viga parandada ja usun, et 23 aastat vana auto puhul pole vana konditsioneerisusteemi elluäratamine väiksem töö, kui otsast lõpuni korraliku paigaldus - niikuinii on pump, voolikud ja radikat kutud.
- puudub kasutusjuhend ja hooldusraamat. Aga neid friike, kes hooldusraamatud esimese miljonini täidavad, on vist suht vähe.
- et puuduvad veenvad andmed läbisõidu kohta. Kui oleks müüa olnud hooldusraamatuga ja 8 sotti kella peal masin, ma oleks sellise ostnud. Aga ei olnud sellist.
- Parem esitiib on B-osa. Vahetatud on küll juba ammu , aga B on ta ikkagi.
- esisuunad on valed. Aga täitsa isegi sobivad kogu muu salatiga. Vaatab, kui uute või korralike Hella kollaste otsa komistab, siis vahetab, muidugi, tagasi.
Järgmisena juba põhjalikum tehniline kontroll kodugaraazhis.
Jah, koju ta jõudis, ja kerenumber räägib järgmist:
VIN: WDB1241301A439374
Mudel: 300 D
Kere: 1241301A439374
Mootor: 603912 10 025529
Kast: 717430 00 649781
Müügi kuupäev: 20.02.87
Müüdud tootja oma firma töötajale (minimaalselt töötanud 12 kuud; ilmselt sai ostja ka kõvasti alet või koguni omahinnaga...)
Sisu: helebeežh riie (mushroom cloth = seeneriie???, misiganes see tähendab)
Välisvärv: heleroheline (261 willow green*)
Läbisõid spidol: 378015km. See MB-meeste väljend "usumeeter" on täiesti asjakohane sõna, muarust. Ka mulle meeldib uskuda, et ongi alla nelja soti läbisõit...
Lisadega väga "lõhkuma" pole mindud: kat. luuk, sooj. peeglid, mehh. antenn + tagakõlarid, veokonks, esiistme käetugi.
Mõned pildid, mis tegin auto esmakordsel nägemisel: (loomulikult, autot minnakse alati öösel ostma, siis on vead vähem näha ja emotsioonid ruulivad.. )
Mis mulle selle auto juures meeldis ja miks ma just selle kasuks otsustasin:
- hele sisu. Küll ropult määrdunud, aga see on juba delo tehniki...ja sinist sisu ma kannataks ainult Jaguari juures.
- Suures osas on tegu originaalvärviga. Roostet muidugi on, aga seda pole keegi (oskamatult) parandanud.
- kereplekid on suures osas siiski pigem sirged, kui kõverad. Ja tehasepoltidega kinni.
- 6 silindriline mootor, mis käis ühtlaselt ning jõuliselt. Õlikork, mis sai töötamise ajal lahti keeratud, imeti gaasi andes kaane külge. Väljalase on vähemalt soojast peast puhas.
- et kõik, vähemalt tundub, on tehase paigaldus: mootor on originaal, kast samuti, sisu ka. (90% ülejäänud odavatest 124jadest, mida vaatasin, olid kõik Legod - mootor vahetatud; kast vahetatud; kapott vahetatud jne.) Üldse jätab ta mulje nagu oleks 20 aastat olnud vanainimese kirikuskäimise auto - ei mingeid valuvelgi, toonklaase jm noore inimese stuffi...
- juhiistme nurk, mis on terve. Tüüpilisel 124jal ju miskipärast pole. (Kaua kestab 124ja juhiistme nurk, kas keegi teab? 400? 600? Rohkem vaevalt...Sõltub, muidugi, ka istmekatete kasutamisest jne)
- see roheline värv. Paar musta autot mul juba on, valgeid samuti peotäis; sinist (sisu on neil suht jube) ei tahtnud ja rohkem võimalusi väga ei olegi...
- kütusekulu. Kohe esimesel päeval pärast ostu sai paak valamistoru servani täis lastud, 100km-i sõidetud ja uuesti bensukasse. 6,22l läks peale, mis on suht hämmastav; nii ökot ja samal ajal poolteist tonni kaaluvat autot pole mul veel olnudki...
Mis ei meeldinud (aga ei sega):
- radika on keegi juba automaadi oma vastu vahetanud. Automaati tahaks ise vblla kunagi isegi paigaldada, aga siis juba kõik ja korraliku.
- rooste. Kuna Eestis alates aastast 2005.
- kont puudub. Õnneks saab seda viga parandada ja usun, et 23 aastat vana auto puhul pole vana konditsioneerisusteemi elluäratamine väiksem töö, kui otsast lõpuni korraliku paigaldus - niikuinii on pump, voolikud ja radikat kutud.
- puudub kasutusjuhend ja hooldusraamat. Aga neid friike, kes hooldusraamatud esimese miljonini täidavad, on vist suht vähe.
- et puuduvad veenvad andmed läbisõidu kohta. Kui oleks müüa olnud hooldusraamatuga ja 8 sotti kella peal masin, ma oleks sellise ostnud. Aga ei olnud sellist.
- Parem esitiib on B-osa. Vahetatud on küll juba ammu , aga B on ta ikkagi.
- esisuunad on valed. Aga täitsa isegi sobivad kogu muu salatiga. Vaatab, kui uute või korralike Hella kollaste otsa komistab, siis vahetab, muidugi, tagasi.
Järgmisena juba põhjalikum tehniline kontroll kodugaraazhis.