23-12-2009, 09:45 PM
Kunagi nägin päris palju vaeva et enda 2,5 käima saada. Piisas sellest, et masin oli natukene kaldu, ehk siis auto tagumine ots oli madalamal kui esimene. Ja enam kõrgsurvepumbast õhku kätte ei saanud. Oma osa mängis muidugi ka väsima hakkav etteandepump.
Kõiksepealt aga keera lahti tagasivooluots pumba küljest või siis filtrikorpuse küljest ja vaata kas sealt käivitades kütust tuleb ja et ikka normaalselt tuleb. Kui sealt tuleb siis probleem seisneb ikkagi suretushoovas, mis siis võlli pealt lahti või katki vms.
Kui aga pumba tagasivoolust kütet ei tule, siis on etteandepump ära väsima hakanud. Sel juhul otsi kuskilt ntx sapaka soojenduse elektriline bensiinipump ja pane see voolikute vahele ja lase surve üles lüüa. siis peab käivituma.
Ise olen ka klaasipesupumbaga auto käima saanud, aga suurem asi käimine ei olnud.
Kui Järvamaal pesitsed saaksin aidata...
Kõiksepealt aga keera lahti tagasivooluots pumba küljest või siis filtrikorpuse küljest ja vaata kas sealt käivitades kütust tuleb ja et ikka normaalselt tuleb. Kui sealt tuleb siis probleem seisneb ikkagi suretushoovas, mis siis võlli pealt lahti või katki vms.
Kui aga pumba tagasivoolust kütet ei tule, siis on etteandepump ära väsima hakanud. Sel juhul otsi kuskilt ntx sapaka soojenduse elektriline bensiinipump ja pane see voolikute vahele ja lase surve üles lüüa. siis peab käivituma.
Ise olen ka klaasipesupumbaga auto käima saanud, aga suurem asi käimine ei olnud.
Kui Järvamaal pesitsed saaksin aidata...