23-12-2009, 09:34 PM
Ole hea inimene ja vaheta need siis välja. Ei ole mõtet lootust kaotada või meeleheitel olla, kui ei raatsi autole seda mõnda tuhandet alla panna, et jälle normaalselt liigelda saaks. Alusta peasilindri vahetusest ja paigalda UUS peasilinder. Järgmisena kui vaja võid vahetada töösilindri kui vajadus tekib.
See et ta sul pisut immitseb 50 - 100 pedaalivajutuse korral tähendab seda, et ta ikkagi lekib ja sealtsamast kust lekib immitseb ka õhku süsteemi.
Ja mansette ära hakka vahetama. Esiteks juba seetõttu, et töö ise on juba suht tüütu ja teiseks on ka töösilindri seinad juba veidi kulunud ja pahatihti ei ole mansettide vahetusest enam palju kasu. Sama mis preservatiivi lappimise ja korduvkasutamisega - Augu saad võibolla kinni, aga haigus nakkab ikka. Antud juhul siis nakkuseks kulunud peasilinder
Ei tea kas just see on 190 põhiprobleem, aga olen kokku puutunud päris mitme diisel 190ga, millel justnimelt siduri peapump on otsad andnud.
See et ta sul pisut immitseb 50 - 100 pedaalivajutuse korral tähendab seda, et ta ikkagi lekib ja sealtsamast kust lekib immitseb ka õhku süsteemi.
Ja mansette ära hakka vahetama. Esiteks juba seetõttu, et töö ise on juba suht tüütu ja teiseks on ka töösilindri seinad juba veidi kulunud ja pahatihti ei ole mansettide vahetusest enam palju kasu. Sama mis preservatiivi lappimise ja korduvkasutamisega - Augu saad võibolla kinni, aga haigus nakkab ikka. Antud juhul siis nakkuseks kulunud peasilinder
Ei tea kas just see on 190 põhiprobleem, aga olen kokku puutunud päris mitme diisel 190ga, millel justnimelt siduri peapump on otsad andnud.